Ik had mijn e-mails in de Inbox standaard gesorteerd op datum van binnenkomst. Maar opeens staat ze standaard alfabetisch gesorteerd op naam van Verzender . Hoe kan ik het weer terugveranderen? Ik klik op datum en dan staan ze er zoals ik wil maar als ik dan uit de Inbox ga, naasr iets anders en weer terug naar Inbox, staan ze weer op Naam Afzender. Wie kan mij helpen?
Dank
Hubert
e-mails sorteren. Hulp gevraagd
-
- vulture
- Contacteer:
-
Re: e-mails sorteren. Hulp gevraagd
[quote="hubert"]Ik had mijn e-mails in de Inbox standaard gesorteerd op datum van binnenkomst. Maar opeens staat ze standaard alfabetisch gesorteerd op naam van Verzender . Hoe kan ik het weer terugveranderen? Ik klik op datum en dan staan ze er zoals ik wil maar als ik dan uit de Inbox ga, naasr iets anders en weer terug naar Inbox, staan ze weer op Naam Afzender. Wie kan mij helpen?
Dank
Hubert[/quote]
Beste Vulture, Dank voor de tip. Maar helaas, stel ik de berichten in zoals je zegt, ga ik vervolgens bijvoorbeeeld naar Verzonden berichten en weer naar Inbox zijn de berichten in de Inbox weer teruggesprongen naar de volgorde "alfabetisch" op naam Afzender... Nog een tip?[/quote]
Dank
Hubert[/quote]
Beste Vulture, Dank voor de tip. Maar helaas, stel ik de berichten in zoals je zegt, ga ik vervolgens bijvoorbeeeld naar Verzonden berichten en weer naar Inbox zijn de berichten in de Inbox weer teruggesprongen naar de volgorde "alfabetisch" op naam Afzender... Nog een tip?[/quote]