tekst naast een plaatje plakke + blauwe letters als links

Nvu, Kompozer en Bluegriffon zijn open source (WYSIWYG) programma's waarmee je een website kunt maken en onderhouden (vergelijkbaar met FrontPage / Dreamweaver).
Plaats reactie
lar-grizly
    unknown unknown

tekst naast een plaatje plakke + blauwe letters als links

Bericht door lar-grizly »

Hallo,

Als ik een tekst schrijf in nvu kan ik daarnaast geen plaatje meer plakken en omgekeerd ook niet.

En als ik links een bepaalde kleur geef bv rood, dan krijg ik blauwe letters te zien ook als ik naar het menu gaat (bekijken) hoe de site eruit komt te zien krijg ik ook blauwe lettes te zien.

Wie weet hoe ik dat kan oplossen?

Alvast bedankt

Groetjes,

Astrid
nirwana
Beheerder
    unknown unknown
Contacteer:

Re: tekst naast een plaatje plakke + blauwe letters als link

Bericht door nirwana »

lar-grizly schreef:Als ik een tekst schrijf in nvu kan ik daarnaast geen plaatje meer plakken en omgekeerd ook niet.
Als je met de rechtermuisknop op de afbeelding klikt en kiest voor AfbeeldingEigenschappen dan kun je op het tabblad Vormgeving de tekst-uitlijning bepalen. Ik denk dat je daarmee wel verder komt.
lar-grizly schreef:En als ik links een bepaalde kleur geef bv rood, dan krijg ik blauwe letters te zien ook als ik naar het menu gaat (bekijken) hoe de site eruit komt te zien krijg ik ook blauwe lettes te zien.
Via het menu Opmaak > Paginakleuren en achtergrond kun je deze kleuren instellen.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
lar-grizly
    unknown unknown

Re: tekst naast een plaatje plakke + blauwe letters als link

Bericht door lar-grizly »

nirwana schreef:
lar-grizly schreef:Als ik een tekst schrijf in nvu kan ik daarnaast geen plaatje meer plakken en omgekeerd ook niet.
Als je met de rechtermuisknop op de afbeelding klikt en kiest voor AfbeeldingEigenschappen dan kun je op het tabblad Vormgeving de tekst-uitlijning bepalen. Ik denk dat je daarmee wel verder komt.

Hartelijk dank!!! :D Het is gelukt en ben er erg blij mee.
Groetjes Astrid
lar-grizly schreef:En als ik links een bepaalde kleur geef bv rood, dan krijg ik blauwe letters te zien ook als ik naar het menu gaat (bekijken) hoe de site eruit komt te zien krijg ik ook blauwe lettes te zien.
Via het menu Opmaak > Paginakleuren en achtergrond kun je deze kleuren instellen.
Plaats reactie