Wie kan mij zeggen hoe ik de binnen gekomen post op vandaag/gisteren/vorige week enz kan zetten
Het is me ooit eens gelukt maar ik weet niet meer hoe
Postoverzicht
- nirwana
- Beheerder
- Contacteer:
Zie daarvoor het menu Beeld > Sorteren op > Gegroepeerd op Soort (of je gebruikt de sneltoets: G).
PS: ik moest er zelf ook even naar zoeken. Als dit "Gegroepeerd op datum" zou heten dan had ik het sneller teruggevonden.
PS: ik moest er zelf ook even naar zoeken. Als dit "Gegroepeerd op datum" zou heten dan had ik het sneller teruggevonden.
Met vriendelijke groet,
Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
- ByteWarrior
- Contacteer:
Ja, maar dan klopt het niet meer voor alle "soorten". Nu kun je ook immers sorteren op auteur (eerst sorteren op auteur en dan G drukken) of op bijlagen/geen bijlagen, of op onderwerp etc... Maar toegegeven, bijna niemand gebruikt dat zo...nirwana schreef:PS: ik moest er zelf ook even naar zoeken. Als dit "Gegroepeerd op datum" zou heten dan had ik het sneller teruggevonden.
- Sipster
- Contacteer: