Hallo,
Ik heb net thunderbird geupgrade van 0.5 (EN) naar 0.6 (NL) met de zip-variant.
Bij het opstarten krijg ik nu een pop-up scherm met de vraag of ik mijn berichten in de "niet-verzonden berichten map" wil versturen.
Voorbeeld:
Ik heb alleen geen "niet-verzonden berichten map".
Ik heb mijn conceptenmappen leeg gemaakt en verder kan ik niks vinden maar ik krijg nog steeds deze vraag.
Wordt er nu geporbeerd mail te versturen via een achterpoort?
Heeft iemand een idee waar ik moet zoeken?
Vraagt naar niet-verzonden berichten
- ByteWarrior
- Contacteer:
Dit is zeker geen spyware hoor. Dat is zelfs een feature!
Ik denk dat er ergens een bericht achtergebleven is in de map 'Concepten' of ergens in de 'Local Folders'.
Heb je toevallig ook de Offline-extensie? (Of zit die er nu standaard in?)
Kijk eens in Bestand > Offline > Offline Settings. Daar staat ergens "Ask me if I want to send my unsent messages". Dat zou moeten uitgevinkt zijn, dan valt hij je niet meer lastig.
Ik denk dat er ergens een bericht achtergebleven is in de map 'Concepten' of ergens in de 'Local Folders'.
Heb je toevallig ook de Offline-extensie? (Of zit die er nu standaard in?)
Kijk eens in Bestand > Offline > Offline Settings. Daar staat ergens "Ask me if I want to send my unsent messages". Dat zou moeten uitgevinkt zijn, dan valt hij je niet meer lastig.
OK, beetje verder.
Nu ik dit schrijf bedenk ik me dat deze extensie inderdaad al stond geïnstalleerd bij de eerste keer opstarten dus dat verklaart de melding.
Maar ik had deze extensie ook al geïnstalleerd in 0.5 (EN) versie dus waar dan ineens dat "niet-verzonden"bericht vandaan komt?
HEb wel 2 berichten uit mijn conceptenmap verwijderd (wat niet hielp) maar het lijkt me dat een concept nog niet verstuurd mag worden.
Zijn er nog andere ideëen
Nu ik dit schrijf bedenk ik me dat deze extensie inderdaad al stond geïnstalleerd bij de eerste keer opstarten dus dat verklaart de melding.
Maar ik had deze extensie ook al geïnstalleerd in 0.5 (EN) versie dus waar dan ineens dat "niet-verzonden"bericht vandaan komt?
HEb wel 2 berichten uit mijn conceptenmap verwijderd (wat niet hielp) maar het lijkt me dat een concept nog niet verstuurd mag worden.
Zijn er nog andere ideëen
Probleem opgelost.
Nou het werkt nu naar behoren maar hoe & waarom? Geen idee.
Heb naar veel instellingen gekeken maar niks veranderd.
Ik heb zelf het idee dat het in de instellingen van de off-line plugin kan zitten.
Heb deze geopend en weer gesloten zonder iets te veranderen en daarna was het probleem over ... maar of dit de oplossing is, geen idee.
Nou het werkt nu naar behoren maar hoe & waarom? Geen idee.
Heb naar veel instellingen gekeken maar niks veranderd.
Ik heb zelf het idee dat het in de instellingen van de off-line plugin kan zitten.
Heb deze geopend en weer gesloten zonder iets te veranderen en daarna was het probleem over ... maar of dit de oplossing is, geen idee.
- ByteWarrior
- Contacteer: