Hallo allemaal,
Sinds een kleine week gebruik ik Thunderbird nu als email programma en het bevalt prima . Echter ik zit met een klein probleempje nog
Ik heb 3 email adressen waarvan er twee met dezelfde gebruikersnaam werken en wachtwoord en over dezelfde smtp van planet gaan.
Eentje werkt met een andere gebruikersnaam , deze wil ik nu ook volledig kunnen instelllen voor versturen en ophalen van mail. Deze is ook van Planet maar werkt met een andere gebruikersnaam. Met de eerste twee accounts kan ik versturen en ontvangen, met de ene met een andere gebruikersnaam niet .
Of ik ik ze koppellen aan elkaar of ????????? ik weet het even niet meer
Heeft iemand tips voor mij ????????
alvast bedankt .
greetz John38
vraag over mail
-
-
- Moderator
- Contacteer:
Als ik je goed begrijp heb je dus 3 POP-accounts, en meerdere SMTP-servers waarover je je mail wilt versturen?
In dat geval zou je kunnen kijken bij Account Instellingen in het Extra menu. Vervolgens klik je op Uitgaande e-mail server in het linker venster. (staat onderaan). Daarna klik je op Geavanceerd. Nu kun je meerdere SMTP-servers specificeren.
Ik hoop dat dit een antwoord was op je vraag.
In dat geval zou je kunnen kijken bij Account Instellingen in het Extra menu. Vervolgens klik je op Uitgaande e-mail server in het linker venster. (staat onderaan). Daarna klik je op Geavanceerd. Nu kun je meerdere SMTP-servers specificeren.
Ik hoop dat dit een antwoord was op je vraag.
~ Erik
- Mede-Beheerder MozBrowser.nl (inclusief Forum)
- Redacteur Livre Magazine
- Mede-Beheerder MozBrowser.nl (inclusief Forum)
- Redacteur Livre Magazine