Hallo,
Ik heb al wat gezocht maar kon zo snel geen related topic vinden dus bij voorbaat al excuus als dit topic al een keer gelanceerd is
Ik ben een nieuwe gebruiker van Thunderbird en loop tegen wat kleine, voor mij irritante, dingen aan die ik graag zou willen veranderen.
1) Als ik reply zet Thunderbird de tekst onderaan het oorspronkelijke bericht. Graag zie ik dit, zo als gebruikelijk, bovenaan het oorspronkelijke bericht. Ik heb volgens mij alle setting al drie keer nagelopen maar kan niets vinden.
2) Standaard zet Thinderbird (bij mij) de kolom "onderwerp" vooraan. Ik zie persoonlijk graag eerst de kolom "afzender". Je kunt de kolommen wel drag-and-droppen maar deze verandering wordt weer ongedaan gemaakt als ik Thunderbird opnieuw start.
Wie o wie...?
Bvd!
Mich@
reply bericht begint onderaan oorspronkelijke tekst
-
- Frederik
- Moderator
Re: reply bericht begint onderaan oorspronkelijke tekst
Voor wat betreft 1.
Extra > Accountinstellingen > Opstellen & Adressering, 2e regel vinkje plaatsen voor:
automatisch....mijn reactie boven.....
Extra > Accountinstellingen > Opstellen & Adressering, 2e regel vinkje plaatsen voor:
automatisch....mijn reactie boven.....
- adri
- Moderator
Bij mij werkt dat wel...Mich@ schreef: 2) Standaard zet Thinderbird (bij mij) de kolom "onderwerp" vooraan. Ik zie persoonlijk graag eerst de kolom "afzender". Je kunt de kolommen wel drag-and-droppen maar deze verandering wordt weer ongedaan gemaakt als ik Thunderbird opnieuw start.
Het lijkt erop dat je profiel wat van slag is.
Gebruik je een thema?
Probeer het anders eens door TB in safe mode op te starten.
- Maria
Je kunt ook "afzender" aanklikken en dan verslepen naar links tot vóór "onderwerpen", dan loslaten en zie. Opgelost denk ik.
- nirwana
- Beheerder
- Contacteer:
Het nieuwe onderwerp van Oldtimer3 heb ik verplaatst naar een eigen onderwerp: www.mozbrowser.nl/forum/viewtopic.php?f=3&t=20229
Met vriendelijke groet,
Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu