bestaat deze bladwijzerextensie? [opgelost]
- Watchman
bestaat deze bladwijzerextensie? [opgelost]
Ik wil graag net als bij IE de icons van de sites in de lijst met favorieten kunnen wijzigen, maar met de bladwijzers in Firefox kan ik dat niet.
Is er een addon waarmee je dat kunt?
Is er een addon waarmee je dat kunt?
-
-
Vreemd dat de link niet werkt bij jou...Watchman schreef:Link doesn't work. I did have an addon for importing the internet explorer icons, but that one didn't let you change the icons.
En deze? : https://addons.update.mozilla.org/en-US ... addon/3176
- nirwana
- Beheerder
- Contacteer:
Ik denk dat het ook meer bedoeld is om iconen in te laden en geen complete toepassingen. Als je nu eens zelf eerst een icoon uit zo'n .exe als een icoon (.ico) opslaat. Dan zou je daarna dat icoontje aan een bladwijzer kunnen toekennen met de FavIcon Picker-extensie.Watchman schreef:Hm, werkt niet goed. Als ik een bestand als ACD wil openen omdat daar icons in zitten, zegt hij "kan niet openen, bestand te groot." Ik heb hem al weer gedeinstalleerd.
Hier is een eenvoudig (en gratis) programma waarmee je dat voor elkaar krijgt: Icons from File
downloaden
Met vriendelijke groet,
Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
-