Kreeg telkens foutmeldingen op die oude pc...Manuel schreef:Dat is toch ook grote pech voor je Raar dat 't niet werkt, ik vond zowel DSL als Slax super qua hardware herkenning. Wat gaat er bij jou niet???adri schreef:Ik heb inderdaad nu twee werkende (eigenlijk drie, als je Knoppix meetelt) Linux-cd's.
Op mijn eigen pc tenminste, op die oude bak van m'n pc-leverancier waar ik even wat op mag oefenen lukt het nog niet echt...
Ik ga het morgen even natrekken, bedankt voor de info.Manuel schreef:Moet kunnen. Ik heb het ook geprobeerd met Slax, i.p.v. op enter te drukken tijdens booten had ik ingevoerd slax load=wine, en toen werkte het niet, ik zie nu dat ik geloof ik had moeten typen boot: slax load=module, ik ga zo maar weer even die cd opstarten. Maar met DSL moet het natuurlijk ook kunnen, zeker weten. ik vond dit voor je.adri schreef:Vraag in het algemeen:
Hoe goed is Wine (en kun je dat ook op DSL installeren, heb er al wat op geGoogle'ed, maar het blijft een beetje.....vaag)?
We zullen zien.Manuel schreef:Geen idee, gewoon proberen maar? Ik kan me b.v. voorstellen dat een progamma dat er op staat dat MS IE aanwezig is het niet doet, of een progamma dat dll's gebruikt van het systeem, maar daar is vast wel een workaround voor, b.v. een map C:\Windows\System aanmaken, en daar de dll's in zetten waar het progamma om zeurt.adri schreef:Kun je er alleen de geijkte Windowsprogramma's mee opstarten, of zou dat ook kunnen met wat specifiekere (bedrijfs-)software?
Ik had toch (op aanwijzingen van mensen van het DSL-forum) een oudere versie moeten nemen. Dat gedaan en toen ging het wel.Manuel schreef:Maar ik je daarmee van harte feliciteren! P.S. Wat had je eerst verkeerd gedaan dan???adri schreef:Update:
Ook op die oude pc nu DSL aan het werk!
Ben nu bezig om DSL op hd te zetten, maar dat vlot nog niet echt.
Morgen...