opstarten firefox 3.0
-
opstarten firefox 3.0
Na de upgrade naar 3.0 doet zich ineens wat vreemds voor na een aantal keren FF gebruikt en weer afgesloten te hebben. Als ik dan nl. FF aanklik, verschijnt firtefox gewoon niet. Opnieuw installeren lukt niet want systeem meldt dat firefox eerst afgesloten moet worden. Kan FF echter niet afsluiten omdat hij onzichtbaar is. Als ik vervolgens laptop opnieuw opstart is een herinstallatie FF niet nodig want hij doet het weer maar ook weer maar 2 of 3 keer !!! Reden/oplossing ?
- RHPJS
- Contacteer:
-
reactie rhpjs
ondanks sluiten in taakbeheer, blijft er een schermpje oppoppen met sluit FF af. Ja, gebruik al FF 3.0.1.
- RHPJS
- Contacteer:
-
probleem verdwenen !!!
na update naar 3.0.3 probleem verdwenen !!!!
-
damn ik heb het zelfde probleem en ben nu al 2 dagen bezig om het te verhelpen en heb echt al van alles geprobeerd wat hier in het forum staat maar helaas zonder resultaat..
had ff 2. geupdate naar 3 en dat deed het niet dus weer terug naar 2 wat even goed heeft gegaan en ineens gebeurde er helemaal niks meer als ik het icoontje aanklikte. alles eraf gegooid, opnieuw geinstalleerd 2 en ook 3 maar er gebeurd gewoon helemaal niks meer. heb mijn firewall ook al uitgezet en geprobeerd een nieuw profiel aan te maken maar helaas... dus wie kan mij helpen???
had ff 2. geupdate naar 3 en dat deed het niet dus weer terug naar 2 wat even goed heeft gegaan en ineens gebeurde er helemaal niks meer als ik het icoontje aanklikte. alles eraf gegooid, opnieuw geinstalleerd 2 en ook 3 maar er gebeurd gewoon helemaal niks meer. heb mijn firewall ook al uitgezet en geprobeerd een nieuw profiel aan te maken maar helaas... dus wie kan mij helpen???
- RHPJS
- Contacteer: