Je doet het klinken alsof ik een erg oud systeem gebruik... maar:Koen_92 schreef:Heb jij dan nog SW 12.0?Manuel schreef: Goed om te weten wanneer ik eens over ga van Slack 12.0 naar een nieuwere versie, bedankt.
Niet dat het uit maakt, het zal wel prima werken
Code: Selecteer alles
~$ uname -a
Linux 007 2.6.21.5-smp #2 SMP Mon Feb 11 16:57:54 CST 2008 i686 Pentium III (Coppermine) GenuineIntel GNU/Linux
Waar Windows de (veelal) valse pretentie heeft bij elke nieuwe versie van het systeem veiliger te worden, gaat dat voor Slackware volkomen niet op. Mijn versie versie wordt nog vele jaren ondersteund, en ik heb er ook werk in zitten om verschillende software werkende te krijgen met 12.0.
Ik heb een testpartitie waar ik Slack 12.1 op zou kunnen testen, maar daar heb ik nu helemaal geen tijd voor, en ook zin in. Ik ben volmaakt tevreden met wat ik nu heb
Dat zonder meer!Koen_92 schreef:Dat geloof ik bestManuel schreef:Zeer belangrijk, belangrijker dan welke upgradetool je gebruikt
Verder was ik vanochtend tijdens het ontbijt de folders van gisteren aan het doorbladeren. Achteraan de intertoys stond een leuke laptop:
http://www.intertoys.nl/epages/intertoy ... iew/552646
Nog minder dan de EEE pc, met een 400mhz processor en een 2.4 linux kernel.
Ik moest gelijk aan mijn oude laptop denken
Hiermee zie je dat het oude spul met de juiste software nog best bruikbaar is.
De link naar die laptop werkt trouwens niet, misschien willen ze niet dat er direct gelinkt wordt naar hun artikelen.