Adri gaf al links, hier heb ik er ook nog 2:Freston schreef:Hè, ik was net een beetje af van dat distro hoppen. En nou lees ik dit allemaal weer. Ik kan alleen nog steeds geen DVD.iso op de FTP's vinden.
ftp://dl.xs4all.nl/pub/mirror/slackware ... -12.1-iso/
ftp://ftp.nluug.nl/pub/os/Linux/distr/s ... -12.1-iso/
Daar zit wat in, ja... Nu was ik gelukkig toch niet van plan om naar de VS te gaanFreston schreef:Nou nee niet echt, want als je de sleutel achterhoudt, dan zit je in het beste geval in het eerste vliegtuig terug. Da's alleen leuk als je een statement wilt maken over privacy. Neen, als je je snode plannen naar de VS wilt transporteren, dan neem je gewoon zo'n klein flash kaartje en die doe je in je binnenzak terwijl er een gaatje (oeps) in de voering zit. Metaaldetector gaat niet af, geen douanier voelt het zitten, en met wat gepriegel heb je 32GB aan data binnengesmokkeld. Alsof je niet net zo makkelijk thuis een ftp-servertje kan hebben staan, en dus echt niet afhankelijk bent van de fysieke content die je mee moet dragen langs de douane.Manuel schreef:Overigens wel handig, die encryptie, als je met een laptop naar de VS reist...
Ondertussen sta je naast je laptop aan die Amerikanen uit te leggen dat onder de Nederlandse wetgeving downloaden wél legaal is, en dat ze er dus geen barst mee te maken hebben hoe je aan al die ogg's gekomen bent.