Backups maken en terug zetten
- jack2go
- Contacteer:
Wat ter sleepvaart vaart is geen schorriemorrie maar Hollands Glorie potverdorie!
bootjes waar ik op gevaren heb
-
vreemde Local Folders....
Heb een nieuwe complete versie met geopende mappen gemaakt.
http://img84.imageshack.us/img84/6897/s ... 003ia7.jpg
Alvast bedankt.....
Groet,
Jeroen
http://img84.imageshack.us/img84/6897/s ... 003ia7.jpg
Alvast bedankt.....
Groet,
Jeroen
- jack2go
- Contacteer:
hij heeft al je windows mappen in je TB profiel gezet? snap het even niet geloof ik
Wat ter sleepvaart vaart is geen schorriemorrie maar Hollands Glorie potverdorie!
- adri
- Moderator
Ik zou op de eerste plaats dit voorleggen bij de ontwikkelaars van MozBackup. Het kan zijn dat zij dit eerder tegengekomen zijn en een hapklare oplossing op de plank hebben liggen (je weet maar nooit), bovendien lijkt dit een ernstige fout in het programma.
Als dat allemaal niets uithaalt dan kan ik eigenlijk niks anders verzinnen dan met een nieuw profiel te beginnen en alles opnieuw in te stellen. Je e-mails en adressenboek kunnen wel terugzetten.
Als dat allemaal niets uithaalt dan kan ik eigenlijk niks anders verzinnen dan met een nieuw profiel te beginnen en alles opnieuw in te stellen. Je e-mails en adressenboek kunnen wel terugzetten.
-
Heb net een restore gedaan in het nieuwe profiel, van de opgeslagen emails en het address book, maar hij kopieeert alle andere mappen weer gewoon mee.
Kan ik nu in het oude profiel proberen die mappen te verwijderen om te zien wat er dan gebeurt, of dondert dan mijn systeem om?
Om daarna van die schone opzet weer een backup te maken en die weer te restoren in mijn nieuwe profiel?
Gr,
Jeroen
Kan ik nu in het oude profiel proberen die mappen te verwijderen om te zien wat er dan gebeurt, of dondert dan mijn systeem om?
Om daarna van die schone opzet weer een backup te maken en die weer te restoren in mijn nieuwe profiel?
Gr,
Jeroen
- adri
- Moderator