Dat neemt niet weg dat er een paar Windows progamma's zijn waar niet echt een goede Linux vervanging voor is (met GUI). Dat zeggen betekent niet dat ik zeg dat Linux daarom minder is, want ik zou nooit meer terug willen! Want er staan zo veel voordelen tegen over een paar kleine probleempjes.
par2cmdline accepteert ook sterretjes en zo. Ik heb voor mezelf een tekstbestandje gemaakt van hoe ik het meestal gebruik, dat kopieer en plak ik dan naar de opdrachtprompt en pas naar believen aan:
Code: Selecteer alles
par2create -s384000 -r10 <par2_bestandsnamen(en)> <bestandsnaam.*>
Voorbeeld: 100x384000 bytes + 1 byte teveel = 38400001
Mocht die ene laatste byte net missen, dan heb je daar een compleet reparatieblock voor nodig, waar je anders 384000 bytes mee zou kunnen repareren, zonde..., maar je ziet het heel vaak verkeerd gedaan.
Dat was al weer de tip van de dag
Let op m'n volgende bericht: ik ga 'm nu even uploadenKoen_92 schreef:JA ! Bedankt!Manuel schreef: Het werkt i.i.g. wel met de MFC42.DLL van Win98 SE, want die gebruik ik. Kan ik je daar blij mee maken? Dan upload ik 'm naar m'n web ruimte.
P.S. Ik heb nog nooit met pan gewerkt, dus weet ook niet het verschil in posten met pan of met powerpost.