ja en dat moet ook want er zat een lek inManuel schreef:Maar dan is al die tijd, tot het lek gedicht is, wachtwoordbeheer dus uitgeschekeld...jack2go schreef:Ze hadden natuurlijk een simpele patch in de rondte kunnen sturen waarin het wachtwoordbeheer werd uitgeschakeld en met de patch waarmee het lek gedicht wordt het weer inschakelen. Ei van Columbus lijkt meManuel schreef: De duur is natuurlijk altijd afhankelijk van de complexiteit van een te dichten lek.
MS Works vs OO.o
- jack2go
- Contacteer:
-
Tsja... Zo lust ik er nog wel een paar: b.v. Windows pc's een paar jaar uitschakelen todat alle lekken gedicht zijn, wat nooit gebeuren zal. Dus kunnen die Windows pc's beter helemaal nooit meer aangaanjack2go schreef:ja en dat moet ook want er zat een lek inManuel schreef:Maar dan is al die tijd, tot het lek gedicht is, wachtwoordbeheer dus uitgeschekeld...jack2go schreef: Ze hadden natuurlijk een simpele patch in de rondte kunnen sturen waarin het wachtwoordbeheer werd uitgeschakeld en met de patch waarmee het lek gedicht wordt het weer inschakelen. Ei van Columbus lijkt me
Affijn...
- jack2go
- Contacteer:
http://marketing.openoffice.org/ooocon2007/index.html
heey, kunnen we hier niet leuk naartoe met een aantal mensen...op kosten van MozBrowser natuurlijk
heey, kunnen we hier niet leuk naartoe met een aantal mensen...op kosten van MozBrowser natuurlijk
-
Is in Barcelona, ben ik als klein kind vaak geweest! Tussen m'n zesde en m'n tiende levensjaar.jack2go schreef:http://marketing.openoffice.org/ooocon2007/index.html
Gaan we vliegen, of met de bus?
- jack2go
- Contacteer:
vliegen moet eraf kunnen, we genereren genoeg hitsManuel schreef:Gaan we vliegen, of met de bus?jack2go schreef:http://marketing.openoffice.org/ooocon2007/index.html
-
Vind ik eigenlijk ook. Bovendien kost vliegen eigenlijk niks meer tegenwoordig (voor zo lang het duurt, want eigenlijk te goedkoop voor werkrlijke kosten: milieu en zo).jack2go schreef:vliegen moet eraf kunnen, we genereren genoeg hitsManuel schreef:Gaan we vliegen, of met de bus?
Maarruh, we gaan dus vliegen, als ik het goed begrijp? Mozilla is een commerciele organisatie, gesponsoord door o.a. Google, dus moet kunnen.
Of stel ik het nu te zwart-wit
- nirwana
- Beheerder
- Contacteer:
En wat leveren die hits mij dan op ?jack2go schreef:vliegen moet eraf kunnen, we genereren genoeg hits
Ik heb hier geen advertenties op de website staan. Of moet ik daar dan maar eens mee gaan beginnen ?
Met vriendelijke groet,
Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
- jack2go
- Contacteer:
over een paar jaar kan je de boel voor dikke poen aan VNU oid verkopen net zoals Tweakersnirwana schreef:En wat leveren die hits mij dan op ?jack2go schreef:vliegen moet eraf kunnen, we genereren genoeg hits
Ik heb hier geen advertenties op de website staan. Of moet ik daar dan maar eens mee gaan beginnen ?
- nirwana
- Beheerder
- Contacteer:
Dan denk ik wel dat we eerst iets aan het marktaandeel van Firefox in de lage landen moeten doen. Want anders worden Firefox-gebruikers commercieel nooit interessantjack2go schreef:over een paar jaar kan je de boel voor dikke poen aan VNU oid verkopen net zoals Tweakers
Hmm, misschien willen ze dat juist wel zo houden...
Met vriendelijke groet,
Martijn
Martijn
- jack2go
- Contacteer:
dan vind ik (serieus) dat er voor FF iets moet komen vergelijkbaar met IE 7 Pro, dit om te voorkomen dat nieuwe gebruikers in een oerwoud van add-ons terechtkomen, waar ze door de bomen het bos niet meer zien en bovendien de kans lopen conflicterende add-ons te installeren en op die manier afhaken.nirwana schreef:Dan denk ik wel dat we eerst iets aan het marktaandeel van Firefox in de lage landen moeten doen..jack2go schreef:over een paar jaar kan je de boel voor dikke poen aan VNU oid verkopen net zoals Tweakers
Je ziet trouwens dat de concurrent niet stil zit. Microsoft is meester als het gaat om maken van me too producten. Bijna alles wat ze gemaakt hebben is een me too product
-
Mijn idee! Laat Firefox maar niet te groot worden, wordt het alleen maar nog interessanter voor malware autheurs.nirwana schreef:Dan denk ik wel dat we eerst iets aan het marktaandeel van Firefox in de lage landen moeten doen. Want anders worden Firefox-gebruikers commercieel nooit interessantjack2go schreef:over een paar jaar kan je de boel voor dikke poen aan VNU oid verkopen net zoals Tweakers
Hmm, misschien willen ze dat juist wel zo houden...
Dus Barcelona gaat niet door, begrijp ik? Ik had m'n koffer al helemaal gepakt
- nirwana
- Beheerder
- Contacteer:
Ik wil jouw uitstapje niet blokkeren. Alleen geef ik voorzichtig aan dat je misschien een andere sponsor zult moeten zoeken.Manuel schreef:Dus Barcelona gaat niet door, begrijp ik? Ik had m'n koffer al helemaal gepakt
Met vriendelijke groet,
Martijn
Martijn
- jack2go
- Contacteer: