Ik had eerder al CookiePie gevonden maar daar kreeg ik bij een nieuw venster 'cookie error' na het inloggen
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Dat AntiScript zal men er met een reden in hebben gebouwd. Ik weet niet of zij het aanmoedigen dat mensen met 2 accounts spelen. Als ze dat een interessante ontwikkeling zouden vinden, dan kunnen ze er wat moeite voor doen om dat mogelijk te maken. Maar ik kan me ook voorstellen dat ze zeggen "iedereen moet maar gewoon met 1 account spelen en dan is er niets aan de hand". Je zou misschien met het ene account via een andere browser (Opera, IE) kunnen spelen, maar dan heb je wel 2 verschillende vensters (en 2 verschillende browsers, terwijl je wsl het liefst gewoon Firefox gebruikt).Mmore schreef:Geen idee of ze daar zin in hebben, niet echt gebruikersvriendelijk zeg maar. AntiScript gaat hoogst waarschijnlijk ook niet weg.
Niet dat ik weet. Ik kende CookiePie al niet eens. CookieCuller ken ik dan wel, maar ik denk niet dat het probleem met deze site direct daarin gezocht moet worden.Mmore schreef:Is er geen andere extensie zoals deze?