Dat kan wel, maar wordt algemeen afgeraden. Het is ontzettend veel werk om dat echt helemaal goed te doen (Xorg is een andere versie, de kernel, glibc, hal, dbus en gcc bijv., allemaal software die een verduiveld goede configuratie nodig hebben om goed te kunnen blijven functioneren) en dan nog is er een gerede kans dat alle third party software die je geïnstalleerd hebt niet of slecht werkt. Ik ga dus voor een nieuwe installatie. 's Wel zo handig.rappie pappie schreef:Kun je dan een soort distro upgrade doen,of moet je de boel dan weer opnieuw installeren.
De installatie duurt een half uur, daarna nog een paar avonden tweaken, het geheel naar je eigen smaak aanpassen en software opnieuw installeren.
Maar dan heb je ook wat!
Overigens draait Slack 11 hier probleemloos en wordt nog jaren van patches voorzien, dus ik hoef het niet te doen, 't is gewoon voor de leuk.
Oh ja, deze nieuwe Slackware gaat standaard met Compiz komen, daar ben ik wel benieuwd naar. De eerlijkheid gebiedt te zeggen dat ik Beryl op Ubuntu er al lang weer afgegooid heb. Het is te instabiel naar mijn smaak en na een tijdje heb je het ook wel weer gezien. Qua functionaliteit stelt het m.i. weinig voor. Wel mooi om te zien, dat wel. Ik ben vooral benieuwd hoe Compiz zich op een P3 gedraagt.
En ik ga Slackware 12 ook op die nieuwere machine installeren (nu nog W2000 en Ubuntu), maak ik er een triple boot van.