Schuiven met accounts
-
Schuiven met accounts
Hallo allemaal,
Dit is mijn eerste post en ben dus ook een nieuwe gebruiker van dit wereldprogramma!! Maar ik heb 2 dingen waar ik niet uit kom.
Ik heb trouwens versie version 0.8 (20040913)
Punt 1 kan ik geen nederlandse versie vinden, ja ik heb gezocht maar de link werkt niet iemand??
Punt 2 Ik heb 5 emailaccounts alleen de belangrijkste staat onderaan links op mijn scherm maar die wil ik eigenlijk als eerste hebben. Weet iemand of je dit kan veranderen?
Groeten
Richard
Dit is mijn eerste post en ben dus ook een nieuwe gebruiker van dit wereldprogramma!! Maar ik heb 2 dingen waar ik niet uit kom.
Punt 1 kan ik geen nederlandse versie vinden, ja ik heb gezocht maar de link werkt niet iemand??
Punt 2 Ik heb 5 emailaccounts alleen de belangrijkste staat onderaan links op mijn scherm maar die wil ik eigenlijk als eerste hebben. Weet iemand of je dit kan veranderen?
Groeten
Richard
-
- Moderator
- Contacteer:
Re: Schuiven met accounts
Toevallig is er net een nieuwe versie uit van de Nederlandse Thunderbird. Deze is hier te downloaden.Rich@rd schreef:Hallo allemaal,
Dit kun je doen door het 'belangrijkste account' het standaard account te maken. Deze optie vind je onder Extra->account instellingen->Button 'instellen als standaard'Punt 2 Ik heb 5 emailaccounts alleen de belangrijkste staat onderaan links op mijn scherm maar die wil ik eigenlijk als eerste hebben. Weet iemand of je dit kan veranderen?
Succes ermee!Groeten
Richard
~ Erik
- Mede-Beheerder MozBrowser.nl (inclusief Forum)
- Redacteur Livre Magazine
-
Hoi Erik,
Bedankt voor je antwoorden maar.......
De site die jij beschrijft heeft wel een NL update maar als ik die installeer blijf ik maar engels houden ook heb ik geprobeerd
http://thunderbirdnl.mozdev.org/installeren.htm deze te installeren maar die bestaat niet.
Wat betreft die accounts die optie bedoel ik niet. Ik bedoel ik heb 5 emailaccounts die staan links op je scherm onder elkaar. Nu wil ik de onderste boven hebben en de bovenste onder bijvoorbeeld.
Groeten
Richard
De site die jij beschrijft heeft wel een NL update maar als ik die installeer blijf ik maar engels houden ook heb ik geprobeerd
http://thunderbirdnl.mozdev.org/installeren.htm deze te installeren maar die bestaat niet.
Wat betreft die accounts die optie bedoel ik niet. Ik bedoel ik heb 5 emailaccounts die staan links op je scherm onder elkaar. Nu wil ik de onderste boven hebben en de bovenste onder bijvoorbeeld.
Groeten
Richard
- Gert-Paul
- Contacteer:
Hier staan ze iig ook http://mozdev.elliptic.fr/thunderbirdnl/releases/0.8/Rich@rd schreef:Hoi,
Ja daar was ik al bang voor. En de oplossing voor het nederlands iemand?
Zie trouwens http://mozbrowser.nl/forum/viewtopic.php?p=7266 voor meer informatie.
- sc00zy
- Contacteer:
Moet je eens naar extensie Folderpane Tools kijken... werkt perfectRich@rd schreef:Punt 2 Ik heb 5 emailaccounts alleen de belangrijkste staat onderaan links op mijn scherm maar die wil ik eigenlijk als eerste hebben. Weet iemand of je dit kan veranderen?
Momenteel zijn er geloof ik nog wat probleempjes met het nederlandse taalpakket. Ik weet niet hoe het met de installer en zip zit.Rich@rd schreef:Ja daar was ik al bang voor. En de oplossing voor het nederlands iemand?
- sc00zy
- Contacteer:
- nirwana
- Beheerder
- Contacteer:
De zip-versie was goed volgens Erik.sc00zy schreef:Momenteel zijn er geloof ik nog wat probleempjes met het nederlandse taalpakket. Ik weet niet hoe het met de installer en zip zit.
Met vriendelijke groet,
Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
- Mad Maks
- Contacteer:
ik had een fout in de bestandsnaam gemaakt heb nu de goede geupload en deze zal het komende uur beschikbaar komen op de mirrorsRich@rd schreef:Hoi Erik,
Groeten
Richard
groet
MM
Mozilla Rep
http://www.mozilla-nl.org
http://www.mozilla-nl.org
-
- Moderator
- Contacteer:
Klopt. Indien de zip versie (in eerste instantie) ook niet werkt: verwijder XUL.mdf en chrome.rdf uit je profiel. Vervolgens thunderbird opnieuw opstarten. Toen ging het goed.nirwana schreef:De zip-versie was goed volgens Erik.sc00zy schreef:Momenteel zijn er geloof ik nog wat probleempjes met het nederlandse taalpakket. Ik weet niet hoe het met de installer en zip zit.
~ Erik
-
Hoi,
Ik heb nog een vraagje......ALs ik een mail binnenkrijg met een attachment en ik wil hem doorsturen dan zag je normaal bij Outlook express de tekst staan waar die allemaal aan gericht was en die haalde ik dan keurig netjes weg en BCC naar groepen in mijn adresboek. Echter ik heb dit net eens even lopen testen maar ik zie nog steeds als ik op forward druk niet de orginele tekst maar als ik hem dan vervolgens verstuur dan zie ik toch de tekst er nog in staan. Weet iemand hoe ik dit uit kan zetten in de engelse versie. Want de nederlandse rust een vloek op bij me
Ik heb nog een vraagje......ALs ik een mail binnenkrijg met een attachment en ik wil hem doorsturen dan zag je normaal bij Outlook express de tekst staan waar die allemaal aan gericht was en die haalde ik dan keurig netjes weg en BCC naar groepen in mijn adresboek. Echter ik heb dit net eens even lopen testen maar ik zie nog steeds als ik op forward druk niet de orginele tekst maar als ik hem dan vervolgens verstuur dan zie ik toch de tekst er nog in staan. Weet iemand hoe ik dit uit kan zetten in de engelse versie. Want de nederlandse rust een vloek op bij me