Verwijderen upgeloade pagina's

Nvu, Kompozer en Bluegriffon zijn open source (WYSIWYG) programma's waarmee je een website kunt maken en onderhouden (vergelijkbaar met FrontPage / Dreamweaver).
Plaats reactie
calendriel
    unknown unknown

Verwijderen upgeloade pagina's

Bericht door calendriel »

Hallo Allemaal,

Ik heb even een vraagje, misschien beetje stom of iets wat ik over het hoofd heb gezien. Hoe verwijder je geuploade pagina's die niet meer gebruikt worden? Ik kan me niet voorstellen dat als ik die alleen uit mijn map verwijder, die dan ook daadwerkelijk van de site verwijderd zijn. Of vergis ik me daar in?

Als die pagina's dan alsnog op de website staan, hoe krijg ik die daar dan weer vanaf? Ik wil graag genoeg ruimte overhouden omdat ik ook nog een filmpje wil uploaden.

Alvast bedankt voor de moeite
Frederik
Moderator
    unknown unknown

Bericht door Frederik »

Als je een FTP-programma gebruikt zoals FileZilla, kun je contact maken met de mappen/bestanden die op je server staan en ze simpelweg verwijderen.
vulture
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door vulture »

Er is ook een hele gemakkelijke extensie voor ie het allemaal via Firefox doet. deze extensie heet FireFTP Ook kan je hiermee gemakkelijk bestanden van de server verwijderen.
MAC OSX 10.48 en Ubuntu 6.10
Ferdi's World en Ferdi's Photo's
calendriel
    unknown unknown

Bericht door calendriel »

Dank jullie wel..ik ga het proberen !
Sebazzz
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Sebazzz »

Met FireFTP heb ik het verleden geen goede ervaringen mee gehad (Firefox 1.5). Er zat/zit een bug in waardoor Firefox langzaaaaaaaam wordt en surfen onmogelijk wordt: hij reageert niet meer op url verzoeken.
nirwana
Beheerder
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

Sebazzz schreef:Met FireFTP heb ik het verleden geen goede ervaringen mee gehad (Firefox 1.5). Er zat/zit een bug in waardoor Firefox langzaaaaaaaam wordt en surfen onmogelijk wordt: hij reageert niet meer op url verzoeken.
Heb je daar ook met Firefox 2.0 RC nog last van ?
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Plaats reactie