Gimp doet het niet meer......

Nvu, Kompozer en Bluegriffon zijn open source (WYSIWYG) programma's waarmee je een website kunt maken en onderhouden (vergelijkbaar met FrontPage / Dreamweaver).
vortex
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door vortex »

microsoft heeft ws in zen besturings systeem een beveiliging ingebouwd om open source software de duvel aan te doen?
wreed lastig heb een soortgelijk probleem met open source office in windows, van de ene op de andere dag na maanden voorbeeldig gewerkt te hebben , plots niets meer en ook niet meer mogelijk opnieuw te installeren , zeer vreemd is dat allemaal???met uw gimp zal dat niet anders zijn vrees ik?

Ik steek de schuld op microsoft en dat lousy besturingssysteem van hun.
Op apple nadien geen probleem meer gehad nadien.
joencie
    unknown unknown

Bericht door joencie »

Fred,

Als je win 2000 of XP hebt dan is er nog wel een ander redelijk alternatief voor Gimp:

http://www.getpaint.net/index.html

"Paint.NET is image and photo manipulation software designed to be used on computers that run Windows 2000, XP, Vista, or Server 2003. It supports layers, unlimited undo, special effects, and a wide variety of useful and powerful tools." (uittreksel van op de site)

Dit is een gratis programma met zeer veel mogelijkheden (oa ook lagen) en wordt regelmatig bijgewerkt. De updates verlopen bijzonder vlot.
Er is een nederlandse versie.
Op de website kun je bovendien tutorials en een forum vinden.

Misschien is dit iets voor jou?

Mvgr

Jo
joencie
    unknown unknown

Bericht door joencie »

Sorry,

Vorig bericht is gecorrigeerd.

Er stond een bij het web-adres.

Jo
en hier ook.
nirwana
Beheerder
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

vortex schreef:microsoft heeft ws in zen besturings systeem een beveiliging ingebouwd om open source software de duvel aan te doen?
wreed lastig heb een soortgelijk probleem met open source office in windows, van de ene op de andere dag na maanden voorbeeldig gewerkt te hebben , plots niets meer en ook niet meer mogelijk opnieuw te installeren
Bij mij is eigenlijk de enige vreemde eend in de bijt het Windows-besturingssysteem, de rest is eigenlijk opensource of freeware. Oftewel, bij mij is enkel het besturingssysteem niet gratis en eigenlijk alles wat daarop draait wel ("free as in beer" en "free as in speech").

Ik draai onder andere Firefox, Thunderbird, OpenOffice.org, GIMP, syn teksteditor, PopTray mailchecker, etc. Alles opensource en het draait op Windows alsof het niet anders gewend is. Dus ik gooi het eerder op domme pech (als het niet draait) dan op complot-theorieën. Maar daarover mag iedereen natuurlijk het zijne/hare denken, want we zijn ook voor vrije meningsuiting (zolang dat niemand kwetst).
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Plaats reactie