Samuël schreef:Het bleek niet zo eenvoudig te gaan. En ik weet dat het afgezaagd klinkt, maar de laptop haperde. Wat gebeurde er nu? Ik herstartte de laptop met de Ubuntudisc erin. Het startte wel op maar op het laatst kreeg ik in het midden van het scherm een rondje ter grootte van de aanwijzer. De aanwijzer zelf stond roerloos in het midden van het rondje. In het bovenste deel van het scherm stonden hier en daar enkele, hoe moet ik het verwoorden, vlekken. Alles blokkeerde erna. De aanwijzer deed niets. Ik kon de laptop niet uitzetten en de lade niet openen. Één iets kon wel, het enige wat altijd werkt: De stekker uit het stopcontact halen en de laptop valt enkele uren later vanzelf uit.
Heb je al geprobeerd om in safe graphics mode op te starten?
Als dat niet werkt kan je nog extra parameters aan de kernel meegeven. Ik geloof dat als je in het bootmenu op F6 (Advanced) drukt, dat je dan het opstartcommando krijgt. Daar kan je achter typen: noapic nolapic acpi=off.
Dank U
Heb nog steeds slotjes als icoontjes maar kan ze nu wel afspelen in Realplayer duz dat is opgelost
Probleem 2: Heb geen geluid, van alles geprobeerd maar kom er niet uit, iemand een id
vulture schreef:
1.moet zeggen dat het hele gedoe deze week met de update van X me behoorlijk tegenviel. Een update verstrekken die niet aan de qwaliteits eisen voldoet is teveel windows
adri schreef:Heb je sound-on-board in je BIOS uitgeschakeld?
Dat wil nog wel eens helpen (ik meen me te herinneren dat je s-o-b en een tweede geluidskaart hebt).
Edit:
Laat maar ff
Heb Suse verwijdert, ben nu Mandriva aan t proberen
Laatst gewijzigd door U Black Emperor op 27 augustus 2006, 10:41, 1 keer totaal gewijzigd.
kan mijn systeem settings wel opstarten maar de icoontjes zijn niet zichtbaar. Iemand een idee hoe ik de syteemsettings icoontjes weer zichtbaar krijg?
nee geen nieuw thema ik was het venstergedrag aan het instellen naaar de standaarden en toen was alles opeens weg bij systeemssettings en bij de Akgreator bij de overige progs niet