Linux voor beginners :)
- rappie pappie
- vulture
- Contacteer:
- rappie pappie
- Sipster
- Contacteer:
- rappie pappie
- vulture
- Contacteer:
Ik ook niet hoor dat vinkje stond eral. Als je wil testen of het werkt moet je jezelf even een mailtje sturen. Dan verschijnt er een klein mailicoontje in de "werkbalk" (is dat de juiste benaming?)rappie pappie schreef:Nu heb ik een klein probleempje denk ik.Kan geen vinkje zetten bij.Use built in new mail indicator on computers that have it.
- vulture
- Contacteer:
Een heb je er in iedergeval zie http://www.ubuntu-forums.nl/viewtopic.php?p=6864#6864rappie pappie schreef:Nee,ik heb niet zoveel vrienden.Zou het daar aan liggen.
- rappie pappie
- rappie pappie
Ben ik blij dat ik er toch nog één heb.vulture schreef:Een heb je er in iedergeval zie http://www.ubuntu-forums.nl/viewtopic.php?p=6864#6864rappie pappie schreef:Nee,ik heb niet zoveel vrienden.Zou het daar aan liggen.
- rappie pappie
Binnenkort kunnen we gratis powered by ubuntu linux stickers bestellen.Helaas op dit moment nog niet voor europeanen.Maar gaat wel gebeuren.We houden het in de smieser.
Maar waar zijn de kubuntu stickers.
http://system76.com/index.php/cPath/53_64
Groeten rappie pappie.
Maar waar zijn de kubuntu stickers.
http://system76.com/index.php/cPath/53_64
Groeten rappie pappie.
- adri
- Moderator
Nou, van de week vond ik het weer eens tijd om weer wat met Compiz te gaan stoeien...adri schreef:Na een hoop gedoe heb ik xgl nog niet aan de gang. Diverse manieren geprobeerd, maar het wil niet.
Ik laat het dus maar eens eventjes rusten...
Dat doe ik voorlopig niet meer dus.
Ik weet dat het Alpha-software is en dus niet moet zeuren (doe ik ook niet ), maar ik heb de afgelopen dagen dus vijf keer Ubuntu opnieuw moeten installeren. De fout rechtbreien zoals twee maanden geleden lukte echt niet meer, vaak genoeg geprobeerd.
X was gewoon dood, de originele configuratie terugzetten hielp niks. Compiz deïnstalleren ook niet...
Ben er uren mee beziggeweest, maar nu vind ik het welletjes. Ik wacht wel tot de Bèta uitkomt.
- rappie pappie
Bij mij het zelfde.Alles naar zijn grootje.Maar je werd ook gewaarschuwd ervoor.Op de site.Dat je het niet moest installeren op een computer voor dagelijks gebruik.Want het kon nog wel eens mis gaan.adri schreef:Nou, van de week vond ik het weer eens tijd om weer wat met Compiz te gaan stoeien...adri schreef:Na een hoop gedoe heb ik xgl nog niet aan de gang. Diverse manieren geprobeerd, maar het wil niet.
Ik laat het dus maar eens eventjes rusten...
Dat doe ik voorlopig niet meer dus.
Ik weet dat het Alpha-software is en dus niet moet zeuren (doe ik ook niet ), maar ik heb de afgelopen dagen dus vijf keer Ubuntu opnieuw moeten installeren. De fout rechtbreien zoals twee maanden geleden lukt echt niet meer, vaak genoeg geprobeerd.
X was gewoon dood, de originele configuratie terugzetten hielp niks. Compiz deïnstalleren ook niet...
Ben er uren mee beziggeweest, maar nu vind ik het welletjes. Ik wacht wel tot de Bèta uitkomt.
- vulture
- Contacteer:
Voor de mensen die nog twijfelen of zoals ik net overgestapt zijn ligt er deze maand in de winkelsde expertgids maak kennis met linuxgebruikers voor windows. Met daarbij een gratis cd van kubuntu 6..06. Het hele nummer gaat over kubuntu en ik denk dat zelfs de ervaren gebruikers eR NOG LEUKE DINGEN UIT KUNNEN HALEN.
- overeenkomsten met windows
- desktop aanpassen
- dual boot
- netwerk tussen kubuntu en windows installeren
- multimedia (beeld geluid, film tv enz.
- foto's maken en bewerken en importeren
- systeem instellingen aanpassen
- Open office het alternatief voor ms office
- installatie printer en scanner enz.
- cd's en dvd branden
en nog veel meer + een heleboel gratis software voor kubuntu
he is echt een heel mooi naslagwerk kosten euro 7,50 het is een uitgave van PCM
- overeenkomsten met windows
- desktop aanpassen
- dual boot
- netwerk tussen kubuntu en windows installeren
- multimedia (beeld geluid, film tv enz.
- foto's maken en bewerken en importeren
- systeem instellingen aanpassen
- Open office het alternatief voor ms office
- installatie printer en scanner enz.
- cd's en dvd branden
en nog veel meer + een heleboel gratis software voor kubuntu
he is echt een heel mooi naslagwerk kosten euro 7,50 het is een uitgave van PCM