wat je hier niet ziet is dat ik op achtergrond menu nu een beetje grijs gestreept zij en dat is verschrikkelijk iritant, ga alle menu's maar weer eens nalopen want ik zal wel weer ergens op gedrukt hebben waar het niet moet. Ik ga de schermafbeelding ook weer even deleten want er staan namen in die niet publiek bekend hoeven te zijn.
Firefox icoon.Rechtsklikken.Knop firefox webbrowser instellen.Op de blauwe aardbol klikken.Kun je het echte icoon erbij zoeken.Geld net zo als voor die bruine envelop.
rappie pappie schreef:Hey vulture.Nog even een tip.
Firefox icoon.Rechtsklikken.Knop firefox webbrowser instellen.Op de blauwe aardbol klikken.Kun je het echte icoon erbij zoeken.Geld net zo als voor die bruine envelop.
Weer even een vraagje of eigenlijk 2:
1. kun je programma's automatisch laten opstarten in verschillende bureau bladen
2. als ik Thunderbird op brureaublad 3 open heb staan en er komt een mailtje binnen dan verschijnt er niet een poupje of een melding dat er mail is. Is dit wel mogelijk?
dank je Adri is mijn eerste TB extensie sinds tijden werkt perfectdank je
Hier even een schermafbeelding van het "voorlopige" eindresultaat van mijn geknutsel met (K)Ubuntu. Ik heb geen spijt van mijn switch vind het erg leuk.