Videobestand werkt wel in Firefox en niet in Explorer

Nvu, Kompozer en Bluegriffon zijn open source (WYSIWYG) programma's waarmee je een website kunt maken en onderhouden (vergelijkbaar met FrontPage / Dreamweaver).
Plaats reactie
gerardvos
    unknown unknown

Videobestand werkt wel in Firefox en niet in Explorer

Bericht door gerardvos »

IK heb een videobestand op mijn website gezet. Als ik de site met Firefox bekijk werkt het prima. Onder Explorer krijg ik alleen maar een half kader te zien en verder niets. Moet ik soms iets met de instellingen van Explorer doen.
Ik gebruik een *.wmv bestand.
vulture
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door vulture »

kun je een linkje geven naar je website dan kunnen wij er ook even naar kijken.
MAC OSX 10.48 en Ubuntu 6.10
Ferdi's World en Ferdi's Photo's
gerardvos
    unknown unknown

Bericht door gerardvos »

Hierbij het linkje http://home.casema.nl/gerardvos/index.html .
Ik hoop dat jullie het probleem kunnen vinden.
rappie pappie
    unknown unknown

Bericht door rappie pappie »

Afbeelding
vortex
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door vortex »

ik krijg hier ook een page not found error

tip : geef de complete url in je link

vb hier is een link naar een clipje van mijn site over het bk wegrace

http://www.members.lycos.nl/vortexsurfe ... rt04lq.WMV

steeds de full url met .WMV in groot lettetype de url zelf klein lettertype zoals altijd .
rebil
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door rebil »

Umh, jongens, dat puntje op het einde van de URL niet gezien? Foutje van de forumsoftware eigenlijk. De goede URL is dus http://home.casema.nl/gerardvos/index.html :roll:

@vortex
Waarom de extensie in grote letters 'zoals altijd'? De conventie is eigenlijk om altijd alles in kleine letters te doen.
Btw, het is niet de bedoeling om het bestand te downloaden en apart in een mediaspeler te openen, maar om het embedded te bekijken.

@topicstarter
Ik kan je niet helpen, want ik heb hier geen plugin geïnstalleerd en ik weiger principieel Windows Media te gebruiken.
adri
Moderator
    unknown unknown

Bericht door adri »

rebil schreef: @topicstarter
Ik kan je niet helpen, want ik heb hier geen plugin geïnstalleerd en ik weiger principieel Windows Media te gebruiken.
Ik ben iets minder principieel, maar ben het wel met je eens: waarom geen (open) formaat gebruiken waar iedere speler op ieder OS mee uit de voeten kan?
Lijkt me een kleine moeite.
En je doet er veel mensen een plezier mee.
vortex
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door vortex »

rebil schreef:Umh, jongens, dat puntje op het einde van de URL niet gezien? Foutje van de forumsoftware eigenlijk. De goede URL is dus http://home.casema.nl/gerardvos/index.html :roll:

@vortex
Waarom de extensie in grote letters 'zoals altijd'? De conventie is eigenlijk om altijd alles in kleine letters te doen.
Btw, het is niet de bedoeling om het bestand te downloaden en apart in een mediaspeler te openen, maar om het embedded te bekijken.

@topicstarter
vraag mij niet waarom !!! , kleine .wmv's heb ik ng nooit kunnen laten draaien.....why ask microsoft????

waarom , de rest moet id kleine text zijn

cheers
vortex
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door vortex »

btw revil Uw protest zal niet veel helpen , Gates ligt er niet wakker van hoor :wink:

werk zelf op een apple , die wmv plugin is bij mij netjes installed omdat 95% van de aardkloot op microsoft spullen draait , wil van tijd tot tijd wel eens meelachen.
lama
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door lama »

WinAmp speelt ze ook gewoon hoor.
If the world didn't suck, we'd fall off.....
Plaats reactie