Tekst over een plaatje heen

Nvu, Kompozer en Bluegriffon zijn open source (WYSIWYG) programma's waarmee je een website kunt maken en onderhouden (vergelijkbaar met FrontPage / Dreamweaver).
Plaats reactie
lar-grizly
    unknown unknown

Tekst over een plaatje heen

Bericht door lar-grizly »

HALLO,

WIE WEET OF JE IN NVU TEKST KAN SCHRIJVEN OVER EEN PLAATJE HEEN?
IK HEB HET ZELF GEPROBEERD MAAR DE TEKST KWAM DAN BOVEN HET PLAATJE INPLAATS VAN OVER HET PLAATJE.

ALVAST BEDANKT

GROETJES,

ASTRID
Frederik
Moderator
    unknown unknown

Bericht door Frederik »

Dat kan ook niet ! Om tekst op een afbeeleding te krijgen heb je een foto bewerkingsprogramma nodig.
nirwana
Beheerder
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

Astrid,

Ja, het kan wel, maar dan moet je gebruik maken van CSS en een z-index. Daarmee kun je bepalen wat waar op de pagina getoond wordt en in welke volgorde. Maar dit is wel wat lastiger om in te stellen, dus je moet wel zeker weten dat je dit echt wilt.

Tip: schakel een volgende keer je CAPS LOCK-toets uit zodat je hier weer met normale letters een bericht kunt tikken.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Robby
    unknown unknown

Bericht door Robby »

Of het moet toevallig zo zijn dat je dat plaatje als achtergrond wilt instellen... dat kan natuurlijk wel heel makkelijk. (via paginainstellingen)
vortex
    unknown unknown
Contacteer:

Re: Tekst over een plaatje heen

Bericht door vortex »

lar-grizly schreef:HALLO,

WIE WEET OF JE IN NVU TEKST KAN SCHRIJVEN OVER EEN PLAATJE HEEN?
IK HEB HET ZELF GEPROBEERD MAAR DE TEKST KWAM DAN BOVEN HET PLAATJE INPLAATS VAN OVER HET PLAATJE.

ALVAST BEDANKT

GROETJES,

ASTRID
je moet zo nie roepen he :wink:

ik gebruik irfan en dan put text in picture , best is op een groot formaat 1024*780 te werken je text derin en dan resizen
Plaats reactie