Testers voor basis cursus Nvu gezocht

Nvu, Kompozer en Bluegriffon zijn open source (WYSIWYG) programma's waarmee je een website kunt maken en onderhouden (vergelijkbaar met FrontPage / Dreamweaver).
Frederik
Moderator
    unknown unknown

Bericht door Frederik »

Dat is mooi :) het zijn er nu ook wel genoeg.
tot zover iedereen bedankt.
Daffy
    unknown unknown

Bericht door Daffy »

Als er één schaap over de dam is... :wink:

Ik verheug me erop het te mogen testen! 8)
Laatst gewijzigd door Daffy op 1 mei 2006, 18:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Frederik
Moderator
    unknown unknown

Bericht door Frederik »

De pakken papier gaan morgen op de post :)
Daffy
    unknown unknown

Bericht door Daffy »

Het pakket is binnen, bedankt!

En nu... testen maar! :)
Daffy
    unknown unknown

Bericht door Daffy »

... ik ben al op de helft, ziet er goed uit! :P
Frederik
Moderator
    unknown unknown

Bericht door Frederik »

Dan ga je wel heel, heel snel :) :shock:

Alle kritiek heel graag via een pb (prive bericht) anders loopt dit topic wel heel erg vol, waar anderen weinig aan hebben :?
margrietha
    unknown unknown

Re: Testers voor basis cursus Nvu gezocht

Bericht door margrietha »

Er is een hele goede online cursus waar alle beginselen in Nvu worden uitgelegd. Tevens wordt in een cursus van 6 weken een website gemaakt.

http://www.kellerhuis.com
Frederik
Moderator
    unknown unknown

Bericht door Frederik »

En daar moet dus voor betaald worden. Dat schiet niet op.
margrietha
    unknown unknown

Ja daar moet voor betaald worden € 32,00 voor de gehele gebinnerscursus.

Wel even bedenken dat daar 7 dagen in de week 24 uur per dag begeleiding bij is om alle vragen te beantwoorden en een oplossing te bieden bij problemen.

Het is meer dan alleen een cursus Nvu, wat zou je daar aan hebben als je het nog niet toe kunt passen. Het is dus een beginnerscursus webpagina's maken en omvat meer dan alleen Nvu.

Nvu is slechts een middel om eenvoudig en snel mooie pagina's te maken, geschikt voor jong en oud.

Margrietha
Frederik
Moderator
    unknown unknown

Bericht door Frederik »

De cursus waar ik mee bezig ben beoogd nu juist een handleiding te formuleren, zonder dat je daar een cursus voor hoeft te volgen en die wordt gratis: wat denk je hoeveel tijd daar in gaat zitten :?: Maar dat even terzijde.
Overigens is 32 euro wel een koopje! Misschien dat diegene die deze cursus geeft die handleiding eens online kan zetten, heeft iedereen er wat aan en als dat dan niet genoeg is kan men als daar behoefte aan is, alsnog die cursus gaan doen. Ik houd me in ieder geval aanbevolen :idea:
nirwana
Beheerder
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

margrietha schreef:Er is een hele goede online cursus waar alle beginselen in Nvu worden uitgelegd. Tevens wordt in een cursus van 6 weken een website gemaakt.
En dan moet jij Margrietha Schuitemaker zijn. Had ik nog niet verteld dat alleen reclame maken voor de eigen business niet echt op prijs wordt gesteld ?!? Of ben je van plan om hier op het forum ook mensen met Nvu verder te helpen ? In dat geval kan ik erin komen als je bijvoorbeeld in je signature een linkje naar de website plaatst.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
margrietha
    unknown unknown

O, al ik iemand ergens mee kan helpen waar het Nvu betreft prima hoor.

Ik had het ook niet over een cursus Nvu maar over webpagina's maken. We hebben trouwens al vaker cursisten naar deze site verwezen om meer info te krijgen over Nvu.

Sorry hoor, het was zeker niet als reclame bedoeld.

Margrietha
nirwana
Beheerder
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

Margrietha,

Ik zie net iets te vaak mensen die even langs komen, zich registreren, wat reclame droppen en vervolgens zie je ze niet weer terug. Dat vind ik dan wat jammer en dat wil ik graag voorkomen. Als ik daarom zie dat iemand hier net heeft geregistreerd en een verwijzing naar een website plaatst waarbij het lijkt dat hij/zij daar zelf bij betrokken is dan krijg ik dus wat argwaan. Maar ik ga er van uit dat dat ditmaal niet nodig is en dat je in de toekomst nog voldoende mensen op het bestaan van MozBrowser en bijbehorend forum wijst. Des te meer zielen, des te meer kennis, des te meer vreugd...
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Plaats reactie