Ik ben voor iemand een site aan het bouwen en hij wil verschillende foto's op deze site hebben. Met JAlbum heb ik een album gemaakt en wil deze nu graag publiceren.
In JAlbum zit een tab "publiceren". Maar dat werkt niet. Verbinding komt wel tot stand maar upload niet. Zal aan mij liggen want ik weet niet precies hoe ik alles moet invullen.
Het geprobeerd om de files met de browser te kopieren naar de server, maar dat werkt ook niet lekker, want dan komen wel de foto's op de site, maar niet de skin van Jalbum.
Is het mogelijk om dit Filezilla te doen?
Fred
JAlbum en Filezilla
- Fred
- Contacteer:
- nirwana
- Beheerder
- Contacteer:
Ik sluit me bij Frederik aan: de bestanden die JAlbum genereert moet je gewoon kunnen uploaden en dan moet het werken.
Ik neem aan dat je bij JAlbum op de een of andere manier verkeerde gegevens hebt ingevuld of dat de FTP-server toch net iets anders vereist ofzo (bijvoorbeeld Active versus Passive mode).
Ik neem aan dat je bij JAlbum op de een of andere manier verkeerde gegevens hebt ingevuld of dat de FTP-server toch net iets anders vereist ofzo (bijvoorbeeld Active versus Passive mode).
Met vriendelijke groet,
Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu