site onder de favrieten zetten

Nvu, Kompozer en Bluegriffon zijn open source (WYSIWYG) programma's waarmee je een website kunt maken en onderhouden (vergelijkbaar met FrontPage / Dreamweaver).
Plaats reactie
Fred
    unknown unknown
Contacteer:

site onder de favrieten zetten

Bericht door Fred »

Als ik mijn site onder de bladwijzer (of favorieten) wil plaatsen dan verschijnt de naam index. Als ik daar iets anders wil hebben, zoals een bedrijfsnaam, hoe moet dat dan? index.html kan ik toch niet veranderen?
Heb al wel een favicon geplaatst, maar het zou aardig zijn om daarachter dan ook de bedrijfsnaam te krijgen.

Fred
moZes
    unknown unknown
Contacteer:

Re: site onder de favrieten zetten

Bericht door moZes »

Fred schreef:Als ik mijn site onder de bladwijzer (of favorieten) wil plaatsen dan verschijnt de naam index. Als ik daar iets anders wil hebben, zoals een bedrijfsnaam, hoe moet dat dan? index.html kan ik toch niet veranderen?
Heb al wel een favicon geplaatst, maar het zou aardig zijn om daarachter dan ook de bedrijfsnaam te krijgen.
Fred
Dit is afhankelijk van de naam die gegeven is in de HEAD sectie van de pagina, bijv. van deze pagina:

Code: Selecteer alles

<title>MozBrowser :: Plaats reactie</title>
.
Is er geen naam gegeven, dan wordt de naam van de pagina zelf gebruikt.
Je hebt op uitgekookt.eu het woord index staan tussen de <title> tags. Wijzig deze in NVU via Opmaak :arrow: Paginatitel en eigenschappen.
Je krijgt dan in de bron bijv.:

Code: Selecteer alles

<title>Uitgekookt met Rico y Sano!</title>
.

Klinkt wel lekker :D
Plaats reactie