Beste mensen,
Ik mis in mijn Nvu editor toch wel 2 handigheidjes.
1. Een knop met een pijltje naar links om een actie ongedaan te maken.
2. Als ik een hyperlink wil plaatsen kan ik alleen maar in mijn eigen browser een filetje openklikken. Ik kan niet naar het web om een URL te linken?
Of kijk ik niet goed?
Met vr. groeten, Henny.
Ik mis 2, toch wel handige dingetjes.
-
- Contacteer:
Ik mis 2, toch wel handige dingetjes.
De meeste mensen willen toch het liefste zonder problemen de dag doorkomen.
- Frederik
- Moderator
-
- Contacteer:
Beste Frederik,
Dat 'ongedaan maken' in bewerken ken ik wel. Het zit bijna in ieder programma, maar zo'n pijltje vind ik fijner.
Als ik op 'koppelingen' klik kan ik 'bladeren' kiezen en vervolgens een bestand uit mijn eigen verkenner. Er zijn editors ( sorry, maar Frontpage bijvoorbeeld ) die naast die knop van 'bladeren' nog een knop hebben, waarmee je op internet inlogt - je startpagina opent zich- je surft naar de pagina die je wilt linken - stel ik wil een link in mijn site zetten naar de jouwe, dan ga ik naar jouw website. Dan klik ik terug naar Frontpage en jouw pagina is daar dan automatisch gelinkt. Ik kan dat nu doen met copy+paste van de URL, maar tja, ik vond het toch wel handig zo'n extra knop.
Vr. gr. van Henny.
Dat 'ongedaan maken' in bewerken ken ik wel. Het zit bijna in ieder programma, maar zo'n pijltje vind ik fijner.
Als ik op 'koppelingen' klik kan ik 'bladeren' kiezen en vervolgens een bestand uit mijn eigen verkenner. Er zijn editors ( sorry, maar Frontpage bijvoorbeeld ) die naast die knop van 'bladeren' nog een knop hebben, waarmee je op internet inlogt - je startpagina opent zich- je surft naar de pagina die je wilt linken - stel ik wil een link in mijn site zetten naar de jouwe, dan ga ik naar jouw website. Dan klik ik terug naar Frontpage en jouw pagina is daar dan automatisch gelinkt. Ik kan dat nu doen met copy+paste van de URL, maar tja, ik vond het toch wel handig zo'n extra knop.
Vr. gr. van Henny.
De meeste mensen willen toch het liefste zonder problemen de dag doorkomen.
- vulture
- Contacteer:
het kan ook via de volgwende toetsenbord combinatie
Ongedaan maken Ctrl/Cmd+Z
voor meer toetsencombinaties zie
http://www.mozilla-nl.org/ondersteuning/nvu/keyboard
Ongedaan maken Ctrl/Cmd+Z
voor meer toetsencombinaties zie
http://www.mozilla-nl.org/ondersteuning/nvu/keyboard
- Frederik
- Moderator
Ook al werk ik veel met FrontPage, die knop om automatisch een link in te voegen vanaf een website, ken ik helemal niet en zou ook niet weten waar die zit. Maar dat vindt ik persoonlijk ook niet zo'n gemis.
Nvu is ook nog lang niet af en de laatste update is ook al weer van een jaar geleden dus het zal echt nog wel even duren voordat er een versie verschijnt waarin wensen van gebruikers zijn opgenomen.
Nvu is ook nog lang niet af en de laatste update is ook al weer van een jaar geleden dus het zal echt nog wel even duren voordat er een versie verschijnt waarin wensen van gebruikers zijn opgenomen.