uploaden

Nvu, Kompozer en Bluegriffon zijn open source (WYSIWYG) programma's waarmee je een website kunt maken en onderhouden (vergelijkbaar met FrontPage / Dreamweaver).
Plaats reactie
Fred
    unknown unknown
Contacteer:

uploaden

Bericht door Fred »

Via de sitebeheerder van nvu uploaden lukt niet. Ik krijg altijd "error 425, can't open dataconnection". Dus maar eens op een andere manier geprobeerd. Ik heb als provider Het Net. Daar inloggen en vervolgens naar de beheerwizzard. Daar kan ik mijn site uploaden, maar neemt geen afbeeldingen mee. Ik kan de site zelf wel bekijken, want dan gebruikt hij de afbeeldingen die op mijn harde schijf staan. Onder de bron wordt er verwezen naar mijn eigern hd. Dat lijk mij dus niet goed.

Hoe kan ik dit oplossen? In de cursus van NVU wordt ook niets verteld over "url is relatief ten opzichte van paginalocatie". Ik denk dat daar mijn fout ligt.

Fred
Fred
    unknown unknown
Contacteer:

opgelost

Bericht door Fred »

sorry, ik was te snel met stellen van deze vraag.......ik zal voortaan wat geduldiger zijn.....
nirwana
Beheerder
    unknown unknown
Contacteer:

Re: opgelost

Bericht door nirwana »

Fred schreef:sorry, ik was te snel met stellen van deze vraag.......ik zal voortaan wat geduldiger zijn.....
Nu zijn al je Nvu-vragen beantwoord ?
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Ronald-Jan
    unknown unknown

Bericht door Ronald-Jan »

Ja, zijn tweede berichtje heeft als onderwerp 'opgelost'.
Ik moest ook even kijken ;)
Administrateur Steun Firefox
Plaats reactie