Ria schreef:Ik weet niet of iemand hier Nvu kent, maar ik zit met het volgende probleem:
Ik heb dus een pagina met miniatuurfoto's. Daar wil ik een borderrandje omheen hebben. Ik klik dus rechts op zo'n fotootje in een cel: Image and Link Properties > Appearance > en ik geef op bij Solid Border: 2 pixels. En daarna gebeurt er niets. Als ik opnieuw de gegevens oproep dan staat er weer bij Solid Border: 0.
Ook als ik het plaatje wegdoe en opnieuw begin dan lukt het niet.
Maar op een geheel nieuwe pagina lukt het prima, en ik weet niet waarom.
Weet iemand hier iets op?
[wat code..]
Eerlijk gezegd heb ik geen idee waar dat "text-decoration: underline;" voor dient.
Ik heb wel NVU op mn PC staan, maar gebruik het bijna nooit. Ik heb het eventjes geprobeerd en jouw voorbeeld werkt idd niet, los wel. Het lijkt erop dat het een bugje in NVU is.
Ik heb nog eventjes verder getest en het lijkt erop of dit altijd gebeurd als er een image in een tabel staat en als in de HTML als een border staat aangegeven. Het makkelijkste is dus in de HTML aanpassen (style="border: 2px solid ), of de border eigenschap verwijderen en dan de instellingen opnieuw toepassen.
Die text-decoration: underline staat trouwens voor onderstreepte tekst. De span wordt alleen gelijk afgebroken, waardoor je dat deel kunt verwijderen! (dus <span ...></span>)
EDIT: na wat extra testen mn post wat aangepast..