Flashplayer en safari
- vulture
- Contacteer:
Flashplayer en safari
Als ik naar macromedia ga en ik probeer de mac versie te installeren dan geeft Safari aan dat deze niet geinstalleerd is. In de mac versie van Firefox is de installatie van Flash (=zelfde installatie wel gelukt) Hoe lukt het in in Safari ook????
- vulture
- Contacteer:
Ik heb het antwoord op het mac forum gevonden. Heeft wel even geduurd....... zie http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=69939
weer een Forum erbij waar haal ik de tijd vandaan????
weer een Forum erbij waar haal ik de tijd vandaan????
- nirwana
- Beheerder
- Contacteer:
Gelukkig hoef je ze niet allemaal te volgen en is er altijd nog een zoekmachine die je de goede weg kan wijzen.aasgier schreef:weer een Forum erbij waar haal ik de tijd vandaan????
Met vriendelijke groet,
Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
- vulture
- Contacteer:
Mozbrowser.nl-be blijft nr 1 forum hoor Mac forum zal meer een zoek forum worden. Dat om vertrouwd te raken met enkele Mac zaken. En af te kicken van windows.nirwana schreef:Gelukkig hoef je ze niet allemaal te volgen en is er altijd nog een zoekmachine die je de goede weg kan wijzen.aasgier schreef:weer een Forum erbij waar haal ik de tijd vandaan????