Sinds ik wat verder bij mijn ouders vandaan woon willen zij graag een computer om met mij te kunnen bellen, mailen, chatten en webcammen. Nu zijn zij niet de jongsten meer, 70+ en digibeten. Na lang zoeken heb ik wat moois voor ze gevonden namelijk <a href="http://www.simpc.nl/">SimPC</a>. Op deze PC (eigenlijk is het een terminal) werkt het simOS versie1.1 gebaseerd op Gentoo Linux. Het ziet er prachtig uit. Geen overlappende schermen en het is gewoon simpel en eenvoudig. Ik heb nog een PC tje over en als ik daar nu zelf dit OS op kan installeren dan zijn zij een stuk goedkoper uit. Ik heb al gezocht maar ik kan nergens een downloadje vinden.
Wie kan mij helpen.
Gezocht simOS download
- vulture
- Contacteer:
- nirwana
- Beheerder
- Contacteer:
Re: Gezocht simOS download
Ik neem aan dat dit bedrijf de nodige ontwikkeling in het concept heeft gestopt en dat ze daarom het als een geheel verkopen, dus de computer komt inclusief de software. Maar geen nood, voor slechts 399 euri mag je je ook de trotse eigenaar van een SimPC noemen.aasgier schreef:Ik heb nog een PC tje over en als ik daar nu zelf dit OS op kan installeren dan zijn zij een stuk goedkoper uit. Ik heb al gezocht maar ik kan nergens een downloadje vinden.
Als het gratis moet, dan kun je beter je oog laten vallen op een andere eenvoudig bruikbare Linux-distributie. Maar dan mis je misschien wat voordelen van deze SimOS-distributie.
Met vriendelijke groet,
Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu