Zowel Engels als Nederlands in werkbalk...?
- edwinpatricia
Zowel Engels als Nederlands in werkbalk...?
Na installatie van TB 07.NL staan er boven in de werkbalk zowel nederlandse als engelse woorden. Weet iemand hoe dit aan te passen of heb ik de verkeerde versie gedownd?
- edwinpatricia
- edwinpatricia
- edwinpatricia
- ByteWarrior
- Contacteer:
MozBackup neemt alleen de nodige bestanden mee, dacht ik. Tijdelijke bestanden (zoals je cache en zo) werden weggelaten (of was dat optioneel?). Je hebt daarna je hele profiel wel nog terug.Be schreef:Ik heb het progje gedownload maar begrijp ik het goed dat je daarmee geen heel profiel kan backuppen?
Hij vraagt slechts of hij een backup moet maken van Mozilla, Mozilla Firefox 0.9.1 of Mozilla Thunderbird.
Ik kies voor de tweede optie. Daarna vraagt hij of hij een backup met maken van Default, Firefox of Firefox 0.8+. Ik ken die bestanden niet, want de drie profielen heten heel anders namelijk default.ksp, Default User en Default User 2.
Daarna vraagt hij of hij een backup moet maken van Bookmarks, History, Sidebars, User styles, Saved passwords, Cookies en Saved Form Details. Nou dat hoeft niet, als hij maar het hele profiel kopieert.
Maar volgens mij doet hij dat niet. Of mis ik iets?
Een backup van 8 MB zou moeten opvallen.
Ik kies voor de tweede optie. Daarna vraagt hij of hij een backup met maken van Default, Firefox of Firefox 0.8+. Ik ken die bestanden niet, want de drie profielen heten heel anders namelijk default.ksp, Default User en Default User 2.
Daarna vraagt hij of hij een backup moet maken van Bookmarks, History, Sidebars, User styles, Saved passwords, Cookies en Saved Form Details. Nou dat hoeft niet, als hij maar het hele profiel kopieert.
Maar volgens mij doet hij dat niet. Of mis ik iets?
Een backup van 8 MB zou moeten opvallen.
- ByteWarrior
- Contacteer:
Dat heeft niets met de profielen te maken. Dat gaat gewoon over de versie van FFx. Kijk eens in Help > About Moz FFx. Daar vind je wel ergens de versienummer.Be schreef:Ik kies voor de tweede optie. Daarna vraagt hij of hij een backup met maken van Default, Firefox of Firefox 0.8+. Ik ken die bestanden niet, want de drie profielen heten heel anders namelijk default.ksp, Default User en Default User 2.
Je profiel bestaat uit die bestanden. Vink dus alles aan als je het hele profiel wilt kopiëren. Als je liever de Cookies weglaat, vink je dat uit...Daarna vraagt hij of hij een backup moet maken van Bookmarks, History, Sidebars, User styles, Saved passwords, Cookies en Saved Form Details. Nou dat hoeft niet, als hij maar het hele profiel kopieert.