Ik heb gekeken of de nuke-image extensie iets was voor mij. Na het installleren heb ik op de site van ProMozilla gekeken of het mogelijk was om plaatjes niet te vertonen.
Dat lukte zonder problemen.........
Maar ik krijg ze ook niet weer terug. Volgens de extensiebouwer zouden ze er na een reload weer moeten staan. Zelfs na een clear-cache mis ik de plaatjes nog. Zelfs na verwijderen van de extensie zijn de plaatjes nog steeds weg.
Is er iemand met een tip?
Probleem met Nuke-image extensie
- Jan
- ByteWarrior
- Contacteer:
Heb je dit enkel met de PromoZilla website of zijn er nog andere websites waarvan de afbeeldingen niet meer terugkomen?
Ik weet wel dat je de cache al eens leeggemaakt hebt, maar probeer eens shift+reload (naar Promozilla surfen, shift indrukken en ingedrukt houden en dan op de reloadknop drukken). Soms helpt dat.
Ik weet wel dat je de cache al eens leeggemaakt hebt, maar probeer eens shift+reload (naar Promozilla surfen, shift indrukken en ingedrukt houden en dan op de reloadknop drukken). Soms helpt dat.
Ik heb een variant, Nuke Anything en die werkt helemaal niet meer.
Helemaal onderaan deze pagina zie je teleurgestelde commentaren: http://extensionroom.mozdev.org/more-in ... keanything
Zal dus mogelijk wel verband met elkaar kunnen hebben.
Helemaal onderaan deze pagina zie je teleurgestelde commentaren: http://extensionroom.mozdev.org/more-in ... keanything
Zal dus mogelijk wel verband met elkaar kunnen hebben.
- Jan
- Gert-Paul
- Contacteer:
Die file, hostperm.1, wordt gebruikt voor cookie en image rechten. Daar staat bijvoorbeeld van welke sites je cookies of images wilt accepteren. Daar stond dus bij block ook promozilla bij..
Je had dus toen het niet werkte via Options > Web Features > Permissions promozilla.nl kunnen verwijderen en het had ook gewerkt.
Je had dus toen het niet werkte via Options > Web Features > Permissions promozilla.nl kunnen verwijderen en het had ook gewerkt.
Opgelost
Bij mij werkt-ie ook intussen.
Ik had nog ergens een oudere versie staan van Show Old Extensions nl. 0.1.3 en die werkt dus beter samen met 0.9-compatibele extensies dan de nieuwere versie 0.1.5.
Er blijft altijd weer wat te puzzelen met Mozilla Firefox :)
'k Zou 't missen als alles precies zou lopen zoals het moet.
Ik had nog ergens een oudere versie staan van Show Old Extensions nl. 0.1.3 en die werkt dus beter samen met 0.9-compatibele extensies dan de nieuwere versie 0.1.5.
Er blijft altijd weer wat te puzzelen met Mozilla Firefox :)
'k Zou 't missen als alles precies zou lopen zoals het moet.