Forum onderwerp zoek
-
Forum onderwerp zoek
Ik heb gereageerd op "Thunderbird roadmap update" (het hoofdscherm van deze site). Maar het is zoek.
Wil dan nieeeeeeeeemand weten wat ik er van denk....
Wat doe ik fout? Ik kon geen naam op geven. Automatisch kwam daar "anoniempje" te staan. Daarna was het berichtje zoek. Via history weer gevonden en op gereageerd (mijn naam toegevoegd). En nu helemaal verdwenen (ook in de history).
Robby
Wil dan nieeeeeeeeemand weten wat ik er van denk....
Wat doe ik fout? Ik kon geen naam op geven. Automatisch kwam daar "anoniempje" te staan. Daarna was het berichtje zoek. Via history weer gevonden en op gereageerd (mijn naam toegevoegd). En nu helemaal verdwenen (ook in de history).
Robby
- Gert-Paul
- Contacteer:
Ik kan allebei je berichten gewoon zien hoor, eventueel de pagina een keer vernieuwen om te zorgen dat hij niet meer uit de cache gehaald wordt.
Om met je naam te reageren moet je je eerst aanmelden. Ik zie bijvoorbeeld altijd 'GertPaul' staan als ik wil reageren, omdat dat mijn account naam op de frontpage is. Als je niet ingelogd bent dan staat er altijd anoniempje.
Probeer dus eens een nieuw account aan te maken als je dat nog niet gedaan hebt: http://www.mozbrowser.nl/user/register en dan in te loggen. Dan heb je gewoon je eigen naam.
Om met je naam te reageren moet je je eerst aanmelden. Ik zie bijvoorbeeld altijd 'GertPaul' staan als ik wil reageren, omdat dat mijn account naam op de frontpage is. Als je niet ingelogd bent dan staat er altijd anoniempje.
Probeer dus eens een nieuw account aan te maken als je dat nog niet gedaan hebt: http://www.mozbrowser.nl/user/register en dan in te loggen. Dan heb je gewoon je eigen naam.
-
Gert-Paul,
Ik snap het niet helemaal wat je schrijft. Ik heb een account (want anders zou ik hier op het forum ook niet kunnen posten he!). Bedoel je een ander account?
Ik ben ingelogd en bij mij is er dan geen invulveld zichtbaar voor mijn naam.
Verder heb ik diverse keren ververst, opnieuw aangemeld enz. Niets te zien... maar ja wel via IE (op mijn werk).
Strange days...
Ik snap het niet helemaal wat je schrijft. Ik heb een account (want anders zou ik hier op het forum ook niet kunnen posten he!). Bedoel je een ander account?
Ik ben ingelogd en bij mij is er dan geen invulveld zichtbaar voor mijn naam.
Verder heb ik diverse keren ververst, opnieuw aangemeld enz. Niets te zien... maar ja wel via IE (op mijn werk).
Strange days...
- ByteWarrior
- Contacteer:
De accounts van het forum en van de website (MozBrowser) hebben niets met elkaar te maken. Je kan dus ingelogd zijn op het forum, maar niet ingelogd zijn op de website (of andersom).Robby schreef:Ik heb een account (want anders zou ik hier op het forum ook niet kunnen posten he!). Bedoel je een ander account?
Je moet dus twee accounts hebben: één voor dit forum en één voor de website. Je kan wel dezelfde login en hetzelfde wachtwoord nemen. Dan moet je toch al die extra informatie niet onthouden...
- ByteWarrior
- Contacteer:
- JaY
- Contacteer: