Je quote, in een quote, in een qoute wordt me een beetje complex op dit uur, ik begin dus maar gewoon even met nieuw bericht
adri schreef:Als je niet uitlogt dan onthoud ie dat, ook al sluit je je browser.
Dat zal dan met cookies werken? Nu worden bij mij alle cookies, behalve die ik met CookieCuller beschermt heb, verwijderd bij afsluiten browser, dat is een keuze, en dat moet kunnen, dus bij mij zal het niet werken.
Een paar maanden geleden, toen ik mij net bij de Wiki geregistreed had, heb ik proberen uit te vogelen welke cookies ik voor dat doel moest beschermen, maar ik kwam er niet uit, ik vind deze manier van inloggen dus èrg gebruiksonvriendelijk!!! (En ook onzinnig, want ik kom het eigenlijk nergens anders op deze wijze tegen).
adri schreef:Daar ligt het niet aan, dat heb ik al geprobeerd en Electronical heb ik het ook eens laten testen en hem lukte het ook niet.
En ja, dat is gemeld bij foutenrapportage.
Niet op gereageerd, schande!
Het is erg jammer dat men op zulke dingen niet reageert...
Maar ik heb het dus maar gerepareerd
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Mijn kennis van HTML is niet zo groot, maar ik zag iets staan van:
<div id="wiki1883" style="overflow:auto; height: 1px; ">
En 1px is 1 pixel. die zie je (bij tekst) meestal niet, terwijl de tekst er wel is (vandaar dus).
Heb dus alles van <div> t/m </div> verwijderd, natuurlijk ter controle nog eerst op 'Toon bewerking ter controle' geklikt, en het was weer goed.
Ik zou jullie wel aanraden om even automatisch (een beheerder weet vast hoe dat moet) de hele Wiki te doorzoeken op de tekst
1px, en misschien ook op de tekst
id="wiki1883".
adri schreef:degene die dat gedaan heeft weet dus wel wat van HTML...
Misschien is zoiets wel geautomatiseerd, hoor, dan hoef je er zelf niet veel van te weten, maar heb je gewoon een progamma'tje voor.
adri schreef:En nee, Martijn was de eerste die die pagina bewerkte, dus dan lijkt dat zo. Je went vanzelf aan dat 'recente wijzigingen' lezen.
Toch is het mij onduidelijk: ik zie toch echt dat de eerste keer dat de linkspam er op staat, dat die wijziging gedaan is door gebruiker Martijn, de wijziging erna was door gebruiker Fullstory, daarna door Manuel
De gebruikers worden dus per bewerking getoond, maar misschien mis ik iets, morgen verder.