ik heb net ontdekt dat bij de standaard installatie geen woordenboek NL wordt geinstalleerd.
ik kan het natuurlijk veranderen maar in hoeverre moet thunderbirdnl het programma gaan uitbreiden met standaard geinstalleerde extensie's?
groet en iedereen bedankt die vandaag getest heeft.
MM
TB 0.7 NL beschikbaar
- Mad Maks
- Contacteer:
Mozilla Rep
http://www.mozilla-nl.org
http://www.mozilla-nl.org
- nirwana
- Beheerder
- Contacteer:
Ik zou zeggen: lever een kale versie en verpak die in een zip-bestand en lever daarnaast een versie met installatieprogramma en stop daar wat handige extensies bij (die mensen waarschijnlijk toch 10 tegen 1 gaan downloaden).Mad Maks schreef:ik kan het natuurlijk veranderen maar in hoeverre moet thunderbirdnl het programma gaan uitbreiden met standaard geinstalleerde extensie's?
Volgens mij houd je daarmee 2 groepen gebruikers tevreden: zij die geen opsmuk willen en puur het programma willen gebruiken en hun weg zelf kunnen vinden.
En aan de andere kant die grote groep die nog van een Microsoft mail-programma (Outlook of OE) moet gaan overstappen.
Met vriendelijke groet,
Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
- JaY
- Contacteer:
Ben ik het helemaal mee eens! Vooral voor de mensen die overstappen van OE is het erg handig als daar standaard een aantal extentions bij mee geinstalleerd worden. Zelf zou ik toch liever de kale versie hebben, ik gebruik namelijk bijna geen extentionsnirwana schreef:Ik zou zeggen: lever een kale versie en verpak die in een zip-bestand en lever daarnaast een versie met installatieprogramma en stop daar wat handige extensies bij (die mensen waarschijnlijk toch 10 tegen 1 gaan downloaden).Mad Maks schreef:ik kan het natuurlijk veranderen maar in hoeverre moet thunderbirdnl het programma gaan uitbreiden met standaard geinstalleerde extensie's?
Volgens mij houd je daarmee 2 groepen gebruikers tevreden: zij die geen opsmuk willen en puur het programma willen gebruiken en hun weg zelf kunnen vinden.
En aan de andere kant die grote groep die nog van een Microsoft mail-programma (Outlook of OE) moet gaan overstappen.
- Gert-Paul
- Contacteer: