failed to load Main-class manifest attribute from jar file
failed to load Main-class manifest attribute from jar file
Het lukt me niet de most popular theme Noia Extreme te installeren. Ik krijg dan de melding: failed to load Main-class manifest attribute from [path]Noia_full.jar
Uhm... iemand enig idee waar dit aan ligt?
Uhm... iemand enig idee waar dit aan ligt?
- ByteWarrior
- Contacteer:
Ik ga er van uit dat je Firefox 0.9 gebruikt. Noia is niet geschikt voor die versie. Je zult nog enkele dagen geduld moeten uitoefenen tot alle thema-bouwers hun thema's geüpgedated hebben om met de 0.9 versie te kunnen werken.
Blijf dus nog even af van de thema's (behalve als erbij staat dat ze geschikt zijn voor 0.9). Ik denk wel dat de meeste thema's vrij snel bijgewerkt zullen zijn.
Edit: Ik ben net ook enkele thema's gaan installeren en ik heb ondertussen de melding ook gehad. Als je de melding krijgt, heb je geen XPI bestand gekozen om te installeren. Let goed op de extensie! Een .jar bestand installeert niet automatisch. Meestal staat er op de homepage van het thema wel een link met "Install" op of zo. Klik daar op. De installatie gebeurd dan zoals het hoort.
Blijf dus nog even af van de thema's (behalve als erbij staat dat ze geschikt zijn voor 0.9). Ik denk wel dat de meeste thema's vrij snel bijgewerkt zullen zijn.
Edit: Ik ben net ook enkele thema's gaan installeren en ik heb ondertussen de melding ook gehad. Als je de melding krijgt, heb je geen XPI bestand gekozen om te installeren. Let goed op de extensie! Een .jar bestand installeert niet automatisch. Meestal staat er op de homepage van het thema wel een link met "Install" op of zo. Klik daar op. De installatie gebeurd dan zoals het hoort.
- nirwana
- Beheerder
- Contacteer:
Deze RSS zegt dat Noia wel geschikt is voor Firefox 0.9:
http://interglacial.com/rss/mozilla_themes.rss
Hoe heb je het thema trouwens proberen te installeren ? Het eenvoudigst is misschien om de jar te downloaden en deze vervolgens naar de Theme-manager te slepen. Zo ging het installeren van nieuwe thema's wel erg eenvoudig...
Ter info: de nieuwe Theme-manager vind je in het Tools-menu.
http://interglacial.com/rss/mozilla_themes.rss
Hoe heb je het thema trouwens proberen te installeren ? Het eenvoudigst is misschien om de jar te downloaden en deze vervolgens naar de Theme-manager te slepen. Zo ging het installeren van nieuwe thema's wel erg eenvoudig...
Ter info: de nieuwe Theme-manager vind je in het Tools-menu.
Met vriendelijke groet,
Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
- ByteWarrior
- Contacteer:
- nirwana
- Beheerder
- Contacteer:
Ik wist dat ook niet totdat ik een .jar aangeboden kreeg. Firefox herkende deze niet. Dat vond ik op zich vreemd. Dus moest er een andere manier zijn.
Dus ben ik eens gaan buurten bij het Themes-forum van Mozillazine. En daarin stond een handige FAQ.
Zo werd de themer-addon aangeraden en nog een andere oplossing. Of je kon slepen. Nou, dan sleep ik wel eventjes, hoor...
Dus ben ik eens gaan buurten bij het Themes-forum van Mozillazine. En daarin stond een handige FAQ.
Zo werd de themer-addon aangeraden en nog een andere oplossing. Of je kon slepen. Nou, dan sleep ik wel eventjes, hoor...
Met vriendelijke groet,
Martijn
Martijn
- moZes
- Contacteer:
Noia 2.0 extreme
Ik heb hem net geïnstalleerd vanaf :razoon schreef:Het lukt me niet de most popular theme Noia Extreme te installeren.
http://update.mozilla.org/themes/?appli ... a3a9e97384}
en dat is prima gelukt.
Vooral die blauwe schuifbalk is fantastisch.