Vraagje
- nirwana
- Beheerder
- Contacteer:
Re: Vraagje
Dat ligt eraan wat je onder 'het beste' verstaat. Je kunt eigenlijk overal wel een domeinnaam aanvragen. Bijvoorbeeld via je je eigen provider als aanvulling op je homepage. Maar je kunt ook voor echte hosting op een aparte server gaan. Dat is afhankelijk van je eigen ambities met de website. Natuurlijk is er wel wat prijsverschil, maar een domeinnaamregistratie (bij de SIDN in Nederland of bij een buitenlandse registrar) kost eigenlijk overal hetzelfde. Wel zit er volgens mij verschil in of je een .tk, .nl of .com/.net aanvraagt. Wil je de goedkoopste ? Of wil je de beste dienstverlening ? Ook kun je wel eens gratis een jaar domeinnaamregistratie krijgen als je bij een hosting-provider een contract afsluit.jh schreef:Waar kan ik het beste een domein naam aanvragen,
Voor meer informatie verwijs ik je naar http://www.webhostingtalk.nl/
Daar praat men volgens mij over weinig anders dan webhosting (als ik de domeinnaam mag geloven).
Met vriendelijke groet,
Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu