Moet nou telkens openen met IE, doe dit liever niet.
![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
benieuwd naar reakties, groetjes gitana
heb je dat al geprobeerd?Ron ter Burg schreef:Heb je al eens geprobeerd om je cache en je cookies van Gmail te verwijderen?
mm misschien moet je daar het probleem dan zoeken. Ik denk dat je de extensie IE view geïnstalleerd hebt en die hebt ingesteld om gmail of bepaalde pagina's daarvan in IE te openen. Ik heb IE view hier niet geïnstalleerd, maar misschien moet je daar in de opties eens kijke en daar alle google paginas verwijderen uit de open standaard in IE.gitana schreef:Ron,als ik dat doe, krijg ik de melding: ie view herlaadde deze pag. in ie
Ik moest er even tussen uit, maar ik ben blij te zien dat het probleem weer opgelost is.gitana schreef:Het is opgelost, geweldig![]()
![]()
![]()
![]()
bij bladwijzers beheren en dan stond er inderdaad aangevinkt: laden in zijbalk. Ik snap alleen niet hoe dat zo is gekomen. Ik heb het er niet zo van gemaakt, maar dat is nou niet meer belangrijk, want het werkt weer prima
Gelukkig maar en ik heb alweer wat geleerd, dankzij jou .![]()
![]()
En ik heb inderdaad IE view geinstalleerd, omdat ik wel eens een pagina had die niet opstart in FF. Vond ik wel gemakkelijk. Ik weet wel hoe ik ze erin krijg, maar verwijderen vond ik niet.
En dat van die wachtwoorden, dat snap ik toch niet echt.
Gitana