Lode schreef:eerlijk gezegd kan ik me daar minder in vinden. ik neem aan dat deze wiki niet alléén voor de beginners is, maar ook voor ons?
Het is niet omdat het niet op de voorpagina staat, dat het er niet kan inkomen.
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
De voorpagina geeft gewoon de grote lijnen weer en zorgt ervoor dat je snel een overzicht krijgt van de pagina's. Niemand zegt dat er geen about:config-pagina zal komen, enkel dat deze niet echt op de voorpagina thuishoort.
about:config kan later onder het deel "Instellingen" geplaatst worden.
Je zou er een onderdeel conflicterende extensies (o.i.d., kan natuurlijk ook een subonderdeel van Mozilla Firefox >> Extensies zijn) bij kunnen maken, aangezien toch een behoorlijk deel van de problemen met Firefox veroorzaakt wordt door extensies, hetzij door elkaar in de haren zittende extensies, hetzij na een upgrade van FF of anderszins (auto-upgrade en nieuwe vertalingen hebben in het verleden nogal eens conflicten veroorzaakt).
Zo'n pagina zal er ook wel komen, maar ook dit hoort volgens mij niet echt op de voorpagina thuis. Zoals je zelf al aangeeft, zal dit onder Firefox > Extensies vallen.
De voorpagina zou eigenlijk zo compact mogelijk moeten blijven, zodat je het overzicht kan bewaren. Als er te veel links op de voorpagina komen, wordt het al snel een soepje.