Firefox standaardbrowser
Firefox standaardbrowser
Ik heb Firefox laatst gedownload als internetbrowser en toen ingesteld als standaardbrowser, maar op een een of andere manier is het nu zo dat als ik de functietoets op me toetsenbord gebruik internet open met Explorer en niet meer met Firefox. Hoe kan ik van Explorer afkomen Zou iemand misschien dat ff uit willen leggen, want ik weet niet hoe het moet
- ByteWarrior
- Contacteer:
(OT: Lees dit eens.)
Heb je gezocht?
Je geeft ook wel wat weinig informatie. Over welk type toetsenbord hebben we het? Welk besturingssysteem gebruik je?
Ik zou natuurlijk ook kunnen gokken: je gebruikt een Logitech toetsenbord en je besturingssysteem is Windows XP...
Lees eerst de volgende discussies eens:
- link 1 -
- link 2 -
Heb je gezocht?
Je geeft ook wel wat weinig informatie. Over welk type toetsenbord hebben we het? Welk besturingssysteem gebruik je?
Ik zou natuurlijk ook kunnen gokken: je gebruikt een Logitech toetsenbord en je besturingssysteem is Windows XP...
Lees eerst de volgende discussies eens:
- link 1 -
- link 2 -
Firefox standaardbrowser
Heb een toetsenbord van Microsoft (eng woord ik weet het ) en daarboven heb ik dan 3 van die toetsen: Mail Web/Home en Search. Bij Mail deed firefox het zowieso al niet. Dan opende die Hotmail gewoon met Explorer maar met Web/Home opende die eerst wel met Firefox maar nu niet meer. Ik weet niet hoe je dat opnieuw in kan stellen. Ik heb XP professional.
Iig al heel erg bedankt
Iig al heel erg bedankt
- ByteWarrior
- Contacteer:
Zit er geen programmaatje bij waarmee je dit kan instellen? Bij de Logitechtoetsenborden krijg je Itouch. Daarmee kan je dan instellen wat er moet gebeuren bij een druk op een bepaalde knop...
Als je zo'n programma hebt om je toetsenbord in te stellen, kan je wel proberen Firefox te starten met die URL.
Firefox is dan ook een browser en geen mailclient...Bij Mail deed firefox het zowieso al niet.
Als je zo'n programma hebt om je toetsenbord in te stellen, kan je wel proberen Firefox te starten met die URL.