Wat ik ook probeer...

Mozilla Thunderbird is het e-mailprogramma van Mozilla. Dit is gebaseerd op Mozilla MailNews. Met Lightning kun je hieraan een agenda toevoegen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Polar Monk
Berichten: 157
Lid geworden op: 25 november 2004, 11:35
Locatie: Tilburg
    unknown unknown

Wat ik ook probeer...

Bericht door Polar Monk »

...ik krijg geen enkel thema in Tb geladen! Noia2TB_Lite niet, charamel-mail-0.92 niet, niks. Wie heeft dit ook, en wat is de oplossing?
Gebruikersavatar
sc00zy
Berichten: 1811
Lid geworden op: 22 juli 2004, 10:03
Locatie: Assen
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door sc00zy »

Tot hoe ver kom je? En welke stappen neem je?
Gebruikersavatar
Gert-Paul
Berichten: 2358
Lid geworden op: 4 maart 2004, 17:48
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Gert-Paul »

Gebruik je toevallig nog een oud taalpakket? Daarmee was dit een probleem bekend met het installeren van thema's (sommige bestanden ontbraken).

Van http://thunderbird.mozbrowser.nl/index.php?a=download is de nieuwste versie van het taalpakket te downloaden.
Gebruikersavatar
Polar Monk
Berichten: 157
Lid geworden op: 25 november 2004, 11:35
Locatie: Tilburg
    unknown unknown

Bericht door Polar Monk »

Gert-Paul, bij mijn weten heb ik het meest recente taalpakket, maar dat is geenszins zeker dus dat probeer ik vanavond weer even uit.
Ik heb de bovengenoemde thema's (waarvan bekend is dat ze zouden moeten werken) gedownload en op de HD gezet. Daarna via de "normale" weg -via de thema manager in Tb dus- trachten te installeren. Het is ook net of ie 'm installeert, maar is daarna onzichtbaar. Alleen het standaard thema staat erin, en that's it.
Vanavond laat ik wel weer weten of het gelukt is.
Gebruikersavatar
Polar Monk
Berichten: 157
Lid geworden op: 25 november 2004, 11:35
Locatie: Tilburg
    unknown unknown

Eureka!

Bericht door Polar Monk »

Gert-Paul, mijn complimenten, jij hebt het écht in je vingers! Ik heb het door jou aangegeven NL taalpakket geïnstalleerd en zie daar: ik kan thema's installeren. Mijn avond is weer goed! Een fijn kerst voor jou en de jouwen, en voor iedereen uiteraard!
Gebruikersavatar
Gert-Paul
Berichten: 2358
Lid geworden op: 4 maart 2004, 17:48
    unknown unknown
Contacteer:

Re: Eureka!

Bericht door Gert-Paul »

Polar Monk schreef:Gert-Paul, mijn complimenten, jij hebt het écht in je vingers! Ik heb het door jou aangegeven NL taalpakket geïnstalleerd en zie daar: ik kan thema's installeren. Mijn avond is weer goed! Een fijn kerst voor jou en de jouwen, en voor iedereen uiteraard!
Fijn dat het nu werkt!

En ja, als je veel leest dan onthoudt ik gewoon veel.. fijn dat ik ze zo heb kunnen helpen :)
Plaats reactie