Sedert deze avond krijg ik steeds de volgende mededeling als ik een bericht wil verzenden: Voer uw wachtwoord in voor . . . . . . . . . . . .@telenet.be op smtp.telenet.be .
Wat is daarvan de oorzaak en hoe los ik dat op?
Wachtwoord invullen
-
- Berichten: 259
- Lid geworden op: 22 mei 2005, 20:57
- Locatie: Vlaanderen
- W Postelmans
- Berichten: 385
- Lid geworden op: 14 september 2016, 16:37
- Locatie: Schoten, Belgie
Re: Wachtwoord invullen
De reden kan velerlei zijn. Deze foutboodschap krijg je als je TB bij het aanloggen een onjuist of geen wachtwoord zendt naar de email SMTP server. Dit probleem kan je oplossen door op het juiste wachtwoord in te voeren, dan het vakje "wachtwoord onthouden" aan te vinken, en dan dit antwoord te verzenden ("ENTER toets drukken?"). Let wel op: volgende parameters dienen allemaal op de juiste manier gedefinieerd te zijn: SMTP poort nummer, SMTP server naam, je gebruikersnaam en je gebruikers wachtwoord. Je poort nummer en SMTP servernaam kan je vinden op de telenet website.
-
- Berichten: 259
- Lid geworden op: 22 mei 2005, 20:57
- Locatie: Vlaanderen
Re: Wachtwoord invullen
Geachte Heer Postelmans, Dank voor uw antwoord. Inderdaad, onoplettendheid van mijnentwege: 'wachtwoord onthouden' had ik telkens over het hoofd gezien. Mijn probleem is dus opgelost.