Hai Martijn,
Dank voor alle goede raad. Ik zou je willen verzoeken dit topic niet te sluiten, daar het even zal duren voor ik alles klaar heb.
Ik moet het er namelijk tussendoor doen, vertaal nieuws in 3 talen en plaats dat op sites, daarnaast vertaal ik nog files voor de YaBB community [loop vreselijk achter] en dat kost me dagelijks allemaal bij elkaar zo'n 15 uur buffelen daarnaast vraagt partner nog wel eens aandacht hahahahaha dus dan weet je het wel.
Ik ga proberen je goede raad helemaal op te volgen.
Mijn partner vraag, waar het voor nudig is, dat wanneer je in de balk onder het logo een zoek opdracht intypt, dat gelijk naar de adresbalk gaat, waar zijn de oude tegels, want wij gebruik het extra zevenster zoals je ziet.
Hier ging e.e.a. verkeerd, dat krijg je als je druk aan het werk bent en er moet iets tussendoor
Het ging hier om. Mijn partner en k hebben beiden dezelfde FF, bij mij zie je zoals in de post van 10 juni alleen die balk en bij mijn partner zie je ook nog tegels daaronder, hoe kan dat??
Wat heeft het voor doel, dat als je in de balk onder het FF log een tekst schrijft, dat gelijk naar de adresbalk gaat??
Last but not least
Waar is dit thema gebleven?
Ik heb nu Systeemthema, wat er volgens het voorbeeld uitziet zoals hier boven, maar menu en werkbalk zijn in werkelijkheid lichtgrijs, terwijl in het voorbeeld deze zwart is. HOE kan dat?? Als het zou werken zoals het in het voorbeeld staat [dat doet het bij de andere schema's wel] zou ik denk voor mij veel opgelost zijn.
Bovenin alles zwart en daaronder een wit of een zeer lichtgrijs veld, dat zou het moeten zijn zeker voor iemand die werk doet zoals ik.
Groetjes en fijne zondag