Sinds een paar dagen wordt alles wat ik download door Firefox in een verkeerde map opgeslagen.
De map Downloads staat correct ingesteld en opnieuw instellen helpt ook niet.
Hoe los ik dit op?
Alle downloads naar verkeerde map
- Leono
Alle downloads naar verkeerde map
Geduldig bladeraar
- Pettic
Re: Alle downloads naar verkeerde map
Naar welke map gaan ze?
Je kunt ook instellen dat FF vraagt om de gewenste locatie.
Je kunt ook instellen dat FF vraagt om de gewenste locatie.
Windows; Firefox; Thunderbird
- Leono
Ze gaan naar een zelf aangemaakte parkeermap.
De optie “steeds vragen” was mij bekend.
De optie “steeds vragen” was mij bekend.
Geduldig bladeraar
- nirwana
- Beheerder
- Contacteer:
Dat klinkt inderdaad wat vreemd.
Als je gaat naar about:config en je zoekt (filtert) daar op (een deel van) die "parkeermap" dan ben ik benieuwd of je iets gaat vinden.
Volgens mij zoekt die zoekfunctie namelijk ook in de opgeslagen waarden,dus als die daar ergens is opgeslagen dan moet je die kunnen vinden en ook daar aanpassen.
Als je gaat naar about:config en je zoekt (filtert) daar op (een deel van) die "parkeermap" dan ben ik benieuwd of je iets gaat vinden.
Volgens mij zoekt die zoekfunctie namelijk ook in de opgeslagen waarden,dus als die daar ergens is opgeslagen dan moet je die kunnen vinden en ook daar aanpassen.
Met vriendelijke groet,
Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
- Leono
Hallo nirwana,
Toevallig wilde ik juist melden dat het probleem eenvoudig werd opgelost.
Als je iets downloadt, opent vaak (niet altijd) een soort Verkenner-venster waar je dan „goedkeuring verleent“ door te klikken op Opslaan.
Nadat ik daar handmatig de locatie weer op Downloads had gezet bleef het vervolgens goed.
Toevallig wilde ik juist melden dat het probleem eenvoudig werd opgelost.
Als je iets downloadt, opent vaak (niet altijd) een soort Verkenner-venster waar je dan „goedkeuring verleent“ door te klikken op Opslaan.
Nadat ik daar handmatig de locatie weer op Downloads had gezet bleef het vervolgens goed.
Geduldig bladeraar
- nirwana
- Beheerder
- Contacteer:
OK, dat is natuurlijk ook goed.
Dan sluit ik bij deze dit onderwerp.
Dan sluit ik bij deze dit onderwerp.
Met vriendelijke groet,
Martijn
Martijn