Ik heb weer een tijdje geleden een update gehad van die fijne Windows 10.
Weer alle apps naar hun hand gezet, omdat de anderen niet voldoen.
Je wordt gewoon gedwongen om met edge en hun e-mail programma te werken {weet niet eens hoe die heet}
Nu reageert Firefox geregeld niet, en Thunderbird loopt ook geregeld vast. Moet dan kiezen tussen debuggen doorgaan of afsluiten. Bijzonder irritant dus.
Wie weet wat er aan de hand is? Hebben meer personen hier problemen mee?
Is onze grote vriend van Windows de boel weer aan het storen?
Wat kan ik hiertegen doen?
Firefox reageert niet
-
- Berichten: 136
- Lid geworden op: 12 september 2013, 8:16
- Locatie: IJmuiden
Firefox reageert niet
Met vriendelijke groeten,
Willem
Willem
- nirwana
- Beheerder
- Berichten: 11529
- Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
- Contacteer:
Re: Firefox reageert niet
Willem,
Ik zou Firefox eens in de Veilige Modus starten om te zien of Firefox dan beter werkt. Daarmee bekijk je of het aan een instelling of extensie ligt, want die zijn dan uitgeschakeld.
Als dat wel goed werkt dan zou ik Firefox eens vernieuwen. Dan krijgt Firefox een nieuw profiel met schone instellingen: https://support.mozilla.org/nl/kb/firef ... tialiseren
Jouw oude profiel blijft daarbij wel bewaard. Onderdelen van je oude profiel kun je later weer in dit nieuwe profiel importeren.
Ik zou Firefox eens in de Veilige Modus starten om te zien of Firefox dan beter werkt. Daarmee bekijk je of het aan een instelling of extensie ligt, want die zijn dan uitgeschakeld.
Als dat wel goed werkt dan zou ik Firefox eens vernieuwen. Dan krijgt Firefox een nieuw profiel met schone instellingen: https://support.mozilla.org/nl/kb/firef ... tialiseren
Jouw oude profiel blijft daarbij wel bewaard. Onderdelen van je oude profiel kun je later weer in dit nieuwe profiel importeren.
Met vriendelijke groet,
Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
-
- Berichten: 136
- Lid geworden op: 12 september 2013, 8:16
- Locatie: IJmuiden
Re: Firefox reageert niet
Bedankt voor het advies.
Ga het zeker uitvoeren, want het is bijzonder irritant.
Ga het zeker uitvoeren, want het is bijzonder irritant.
Met vriendelijke groeten,
Willem
Willem
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 7 augustus 2016, 15:01
Re: Firefox reageert niet
Zelf ben ik inmiddels weer terug bij 8.1; videokaart bleek toch niet compatibel; kon je zien aan een geel uitroepteken in apparaatbeheer.
- nirwana
- Beheerder
- Berichten: 11529
- Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
- Contacteer:
Re: Firefox reageert niet
Wat voor een grafische kaart gebruik je dan?
Met vriendelijke groet,
Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
-
- Berichten: 136
- Lid geworden op: 12 september 2013, 8:16
- Locatie: IJmuiden
Re: Firefox reageert niet
Sorry voor de late reactie, heb deze post gemist.
Heb deze computer net 2 jaar {en het was niet de goedkoopste}, ga er dan vanuit dat het wel 64 bitt aankan
Zou niet weten hoe ik dit kan controleren
Heb deze computer net 2 jaar {en het was niet de goedkoopste}, ga er dan vanuit dat het wel 64 bitt aankan
Zou niet weten hoe ik dit kan controleren
Met vriendelijke groeten,
Willem
Willem
- adri
- Moderator
- Berichten: 11541
- Lid geworden op: 5 maart 2005, 14:00
- Locatie: Diessen
Re: Firefox reageert niet
Je computer is 64-bits en je OS ook.
Je kunt dat zien hier op dit forum, rechts naast je forumposts.
Je kunt dat zien hier op dit forum, rechts naast je forumposts.
Code: Selecteer alles
Hartenheer
Berichten: 107
Lid geworden op: 12 September 2013, 8:16
Locatie: IJmuiden Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:48.0) Gecko/20100101 Firefox/48.0