plug in primetime content decryption module
-
plug in primetime content decryption module
Hallo, kan iemand mij zeggen of je deze plug in gewoon kunt uitschakelen zonder veiligheidsrisico's of een ander probleem op één of ander gebied ? Hoe minder plug ins hoe liever
- nirwana
- Beheerder
- Contacteer:
Re: plug in primetime content decryption module
Je kunt deze uitschakelen als je geen video's met DRM erin wilt bekijken: http://www.ghacks.net/2015/03/31/primet ... hat-is-it/
Dat is Digital Rights Management en daarmee kunnen beschermde video's ook worden bekeken ...
Dat is Digital Rights Management en daarmee kunnen beschermde video's ook worden bekeken ...
Met vriendelijke groet,
Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
-
ok, bedankt, zal hem eens uitschakelen en zien in hoeverre ik er eventueel hinder van ondervind
- nirwana
- Beheerder
- Contacteer:
Volgens mij heb je het pad nodig als je iets van Netflix cum suis wilt afspelen. Of misschien bepaalde video's op YouTube. Firefox kon lang zonder DRM, dus ik verwacht hiermee niet direct problemen.
Met vriendelijke groet,
Martijn
Martijn
-
ok, bedankt voor de info, tot hiertoe werkt alles bij afspelen, ligt wel een stuk moeilijker bij flash player uitschakelen, staat bij mij in 'vragen om te activeren', helemaal deactiveren dan moet ik nogal eens een filmpje missen, hoewel het altijd wel iets is met die flash player van Adobe inzake veiligheid, deze week nog, ben nu niet persoonlijk fan van de producten van Adobe, ook hun pdf lezer niet, vind pdf x change vieuwer stukken beter
groetjes
groetjes