Je had ook nog onze mening gevraagd over
www.achimenes.fr
Ik vind dat die website weinig pagina's heeft en dat de pagina's aardig wat tekst bevatten.
Ik denk dat het handig is als je op een beginpagina eerst een taal selecteert en dat dan bovenaan de pagina van die taal je kunt kiezen tussen de Werkwijze- en de Contact-pagina (+ eventueel andere pagina's die je misschien nog eens toevoegt).
Op zo'n beginpagina kun je dan ook die afbeelding gebruiken die nu helemaal aan de rechterkant staat. Nu staat die er aan de rechterkant ook maar wat verloren bij.
Je kunt natuurlijk ook de pagina's wat meer laten zoals ze zijn. Dan denk ik wel dat het handig is om de foto's wat meer naast de tekst te plaatsen. Nu neemt deze foto namelijk nogal wat ruimte in:
http://www.achimenes.fr/FR/procedure.html
Bij een lange pagina herhaalt de achtergrond zich onderin. Misschien handiger om een achtergrond te gebruiken waarbij het niet zichtbaar is als die zich herhaalt (
seamless background) ?
Ook voor deze website is weer een aangepast voorbeeld gemaakt:
www.mozbrowser.nl/web/achimenes/procedure.html met als aanpassingen:
- de foto naast de tekst geplaatst (align="right" hspace="3" vspace="3")
- een randje om de foto heen geplaatst
- een kadertje met streepjes om het content-gedeelte heen geplaatst
- een
seamless background voor de website, zodat de achtergrond zich zonder problemen kan herhalen
Dit zijn slechts enkele ideeën waarmee de website met enkele kleine aanpassingen er toch beter uit kan zien. Uiteraard laat ik dat "beter uitzien" vooral aan jouw beoordeling over, want het blijft uiteindelijk jullie website.