Filters toepassen op meerdere accounts

Mozilla Thunderbird is het e-mailprogramma van Mozilla. Dit is gebaseerd op Mozilla MailNews. Met Lightning kun je hieraan een agenda toevoegen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
vulture
Berichten: 3981
Lid geworden op: 20 november 2004, 17:58
Locatie: Zoo (aasgier)
    unknown unknown
Contacteer:

Filters toepassen op meerdere accounts

Bericht door vulture »

Ik heb 5 accounts in TB. De mail van deze accounts komt niet binnen in de locale folder. Ik heb een aantal filters gemaakt en die wil ik graag op alle 4 van de 5 accounts die ik heb toepassen. Ik wil graag email die ik van een bepaalde persoon op voor 4 van de 5 accounts verplaatsen naar een bepaalde map. Moet ik nu bij alle 4 de accounts deze berichtregel maken of is er een eenvoudigere manier om dit uit te voeren?????
MAC OSX 10.48 en Ubuntu 6.10
Ferdi's World en Ferdi's Photo's
Gebruikersavatar
sc00zy
Berichten: 1811
Lid geworden op: 22 juli 2004, 10:03
Locatie: Assen
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door sc00zy »

Nee dit kan niet volgens mij... je zal voor elk account een zelfde filter moeten aanmaken naar mijn weten.
Gebruikersavatar
ByteWarrior
Berichten: 3825
Lid geworden op: 15 oktober 2003, 14:56
Locatie: Tielt-Winge, België
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door ByteWarrior »

Ik denk ook niet dat dat lukt... Filters zijn accountgebonden voor zover ik weet...
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11529
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

Volgens mij wordt het hier al gemeld: https://bugzilla.mozilla.org/show_bug.cgi?id=34973

Alleen ziet het er nog niet naar uit dat er iemand actief aan een oplossing werkt. Misschien iets om mee te nemen voor Thunderbird 1.1 ?
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Plaats reactie